جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 خرداد 1394     
اجرای برنامه های ورزشی در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان برای خانواده های تهرانی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،حجت الاسلام والمسلمین امرودی در دويست و هفتاد و چهارمين نشست شورایعالی فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران بر لزوم خانواده محور بودن برنامه های ورزشی در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان برای شهروندان تاکید کرد.

دويست و هفتاد و چهارمين نشست شوراي عالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاونین سازمان ورزش و سایر اعضاي حقيقي و حقوقي در محل آکادمی ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست، برنامه هاي سازمان ورزش در حوزه تفريحات ورزشي در ماه مبارك رمضان و ايام تابستان از سوی محمد رضايي سرپرست این سازمان ارائه شد. سپس نرگس معدني پور مديركل امور بانوان شهرداری تهران به ارائه برنامه هاي آموزشي و توانمند سازي بانوان شاغل در شهرداري تهران پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام امرودی از تلاش ها و خدمات ارزشمند حوزه های مختلف شهرداری تهران از جمله معاونت خدمات شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک، اداره کل فرهنگی، اداره کل سلامت، سازمان ورزش، شرکت برج میلاد، سازمان زیباسازی و ... در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین از تلاشهای ارزشمند معاونت توسعه منابع انسانی برای برگزاری تاثیرگذار مسابقات قرآنی کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری تهران در حوزه ورزش بسیار توانمند است، اظهار داشت: متولیان ورزش همگانی در پایتخت بدون شک با اجرای برنامه های بزرگ ورزشی سایر ارگان هایی را که مسوولیت ورزشی دارند، به دنبال خود می کشاند.

وی با تاکید بر خانواده محور بودن برنامه های ورزشی در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان برای شهروندان گفت: تشویق خانواده ها برای شرکت در همایش های پیاده روی و حضور آنان برای تماشای در رقابت فرزندشان در سالن های ورزشی، در فرهنگ سازی و ترویج ورزش همگانی بسیار موثر است.

حجت الاسلام امرودی ترویج ورزش‌های ارزان در بین شهروندان را ضروری خواند و اظهار داشت: باید در تمامی برنامه ها توجه به مناطق جنوبی و محروم شهر تهران در اولویت قرار گیرد و امروز وظیفه داریم با معرفی رشته‌های ورزشی ارزان و در دسترس، سلامت را به خانه ها ببریم.

وی همچنین در مورد مقوله عفاف و حجاب نیز نظرات خود را ارایه کرد و تدوین کتابچه با موضوع بانوان ورزشکار که با حجاب در عرصه ورزش همگانی حاضر می شوند را خواستار شد.

در این نشست بر لزوم ساماندهی فضاهای ایستگاه های ورزشی در پارکها و اطلاع رسانی مناسب برای شرکت شهروندان، برگزاری جشنواره ها و مسابقات جام رمضان حتی الامکان با محوریت مساجد، برپایی اردوی جهادی مربیان ورزشی، اجرای برنامه های ورزشی برای گروه ها و اقشار مختلف جامعه، شناسایی مساجد و جهت نصب و تجهیز امکانات ورزشی، توسعه ورزش سالمندان در برنامه ورزش همگانی، استانداردسازی لوازم و وسایل ورزشی به صورت مداوم و بهره گیری از از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای اجرای اهداف فرهنگی و ورزشی تاکید شد.

بر اساس این نشست مقرر شد امکان اجرای ورزش عصرگاهی در پارک ها بویژه در ایام تابستان بررسی و در صورت امکان این برنامه تقویت شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: