جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
دیوید بکهام در راه پژمان جمشیدی شدن!

تسنیم: دیوید بکهام ستاره سال های نه چندان دور منچستر یونایتد انگلیس که سال گذشته در یک شب دراماتیک با پیراهن پاریسن ژرمن فرانسه، کفش هایش را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، قصد دارد این بار در حوزه ای دیگر طعم سلبریتی بودن را تجربه کند.

این ورزشکار و مدل تبلیغاتی قصد دارد با یک حضور هیچکاکی در فیلم جدید گای ریچی کارش را آغاز کند. طبق اخبار رسیده، دیوید بکهام در فیلم «شاه آرتور» نقش شوالیه ای را دارد که نمی تواند شمشیر فرو رفته در سنگ «شاه آرتور» را بیرون بکشد. با وجود این نقش کم، ظاهرا حضور بکهام در روند داستان کلیدی محسوب می شود.

جالب است بدانید که این نخستین تجربه دیوید بکهام در همکاری با گای ریچی نیست. آنها پیش از این در تبلیغ تلویزیونی برند H&M با هم همکاری داشتند.

«شوالیه های میز گرد: شاه آرتور» قرار است قسمت اول از یک مجموعه شش قسمتی باشد که در آن چارلی هانم نقش پادشاه افسانه ای بریتانیایی ها را بازی می کند. همین طور از این پروژه خبر می رسد استرید برژه فریسبی بازیگر فرانسوی هم در نقش گونویر به تیم بازیگران کار پیوسته است. اریک بانا در این فیلم بازیگر نقش اوتر پندراگون خواهد بود و جود لاو نقش منفی این اثر سینمایی، وورتیگن را بازی خواهد کرد.

گفتنی است کمپانی برادران وارنر هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: