جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
تست ردیابی در زمان حقیقی اتوبوس های مونترال به مراحل نهایی رسید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Société de transport de Montréal (STM) در مراحل پایانی تست سیستم ردیابی GPS است که با عنوان iBus شناخته شده و به کاربران اجازه می دهد اتوبوس ها را در زمان حقیقی ردیابی کنند تا دریابند که زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه بعدی چه هنگامی است.

قرار بود این برنامه در سال 2014 تکمیل شود اما به تعویق افتاد. این موسسه اعلام کرده که پیچیدگی هایی در رابطه با استفاده از این سیستم GPSوجود داشته است چرا که این ناوگان دارای 25 نوع متفاوت از اتوبوس ها است و متخصصان باید بهترین جا در هر اتوبوس برای قرارگیری ردیاب های GPS را به منظور بهره وری بیش تر پیدا می کردند. ضرب العجل جدید برای این سیستم اواخر سال جاری اعلام شده است. البته این تعویق هزینه مازادی برای این پروژه نداشته است.

زمانی که این سیستم ارائه شود شامل 90 ترمینال خواهد بود که 64 مورد آن در ایستگاه های مترو و 26 مورد آن در ایستگاه های اتوبوس شلوغ خواهند بود. کاربران می توانند با استفاده از تلفن های همراه و یا رایانه های خود اتوبوس ها را ردیابی کنند.

البته این مرحله دوم سیستم iBus است، در مرحله اول این طرح تمام اتوبوس ها به بلندگوهایی مجهز خواهند شد که روی کنسول اتوبوس نصب می شود و نام ایستگاه ها را با نزدیک شدن اتوبوس به آن ها اعلام می کند. تابلویی در داخل اتوبوس ها نیز نام ایستگاه ها را نشان خواهد داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: