جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 خرداد 1393     
تجهیز 83تقاطع پایتخت به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از تجهیز 150 تقاطع شهر تهران به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز تا پایان سال خبر داد . 

وزیری اظهار کرد: تجربه موفق کنترل و اداره شهر تهران با روش های هوشمند ما را به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در اداره شهر مشتاق تر می کند. بنابراین هوشمند سازی سریع پایتخت در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه نصب دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و تقاطع های هوشمند ، مهمترین اقدام حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال 93 است، گفت : صد و پنجاه تقاطع شهر تهران تا پایان سال 93 به دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز تجهیز خواهند شد .

به گفته مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تاکنون 67 تقاطع شهر تهران به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز تجهیز شده که با توجه به اعتبار مناسبی که در سال 93 به منظور هوشمند سازی شهر در بودجه حمل و نقل عمومی شهر تهران در نظر گرفته شده این رقم به 150 تقاطع خواهد رسید .

وزیری با تاکید بر اینکه از ابتدای سال 93 تاکنون عملیات تجهیز و هوشمند سازی تقاطع های شهر با جدیت در دست اقدام است، اظهارکرد:15 تقاطع طی دو ماه گذشته سال 93 به دوربین ثبت تخلف تجهیز شده است .

وزیری تاکید کرد : 82 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت غیر مجاز نیز در سال 93 در بزرگراه هایی که هنوز به دوربین ثبت تخلف سرعت غیر مجاز تجهیز نشده اند و یا بزرگراه هایی که کمبود دوربین دارند، نصب خواهند شد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: