جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 دی 1392     
اتصال بزرگراه امام علی(ع) به غرب ری

به گزارش شهرداری نیوز ، شهردار منطقه 20 از روند رو به رشد عملیات احداث رمپ جنوب غربی بزرگراه امام علی(ع)(حرم تا حرم) به بزرگراه شهید رجایی در این منطقه خبرداد. 

منصور کتانباف با اشاره به این خبر گفت: با بهره برداری از رمپ جنوب غربی بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه شهید رجایی که تا پایان سال جاری انجام می شود، دسترسی به غرب شهرری از طریق بزرگراه امام علی(ع) امکان پذیر خواهد شد.

کتانباف کاهش بار ترافیکی شبکه معابر شهری این منطقه و افزایش دسترسی های بزرگراهی امام علی(ع) را از مهمترین اهداف این پروژه برشمرد و افزود: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به این بزرگراه از طرح های دیگر مدیریت شهری است که املاک معارض آزادسازی و عملیات احداث آن آغاز شده است.

وی به اهمیت بزرگراه امام علی(ع) و وجود 6 کیلومتر از این مسیر بزرگراهی در منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: رمپ و لوپ های دیگری نیز در مسیر این بزرگراه در حال احداث است که با تکمیل و بهره برداری از آن دسترسی های بزرگراهی به شهید کریمی در منطقه 20 افزایش می یابد.

شهردار منطقه 20 در ادامه یادآور شد: ساماندهی ،نگهداشت و افزایش فضاهای سبزحاشیه بزرگراه، زیباسازی مسیر، تامین روشنایی، تعبیه احجام ملی مذهبی و نورپردازی های ویژه از فعالیت های اولویت دار مدیریت شهری در مسیر بزرگراه امام علی(ع) است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: