جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 خرداد 1394     
بازار را با مشارکت اهالی و کسبه سر و سامان می دهیم

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در جلسه ای که با موضوع انضباط شهری با رویکرد انضباط ترافیکی منطقه 12 و با حضور مدیران حمل و نقل شهری پایتخت برگزار شده بود، گفت: در این طرح، انضباط بخشی ترافیکی به محدوده مرکزی شهر از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در این طرح، ساماندهی علائم افقی و عمودی از خط کشی های طولی و عرضی گرفته تا تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی در دستور کارمان قرار دارد، ضمن این که نسبت به سامان بخشی به ایستگاه ها، خطوط و ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز اقدام خواهد شد.

وی با اعلام این که نقاط مهم منطقه همچون میدان بهارستان در قالب این طرح مورد ساماندهی قرار خواهند گرفت، تأکید کرد: قرار نیست محدوده تاریخی منطقه 12 و بازار تهران را از نو بسازیم بلکه قرار است با مشارکت خود اهالی و کسبه به قالب موجود بازار، سر و سامان بدهیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه مدیریت شهری همچون شهروندان بابت وضعیت موجود منطقه 12 و نا به سامانی های این منطقه دل نگران است، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت هایی که برای این منطقه پیش بینی شده و به اجرا در می آید، باید با هماهنگی کامل فی ما بین دستگاه های دست اندرکار و با حجم مشخص و کیفیت معین بوده و قابل اندازه گیری و سنجش باشد.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه از بخش های مختلف در داخل و خارج از مجموعه مدیریت شهری انتظار داریم تکالیف و تعهدات خود در این منطقه را به دقت انجام داده و با آمار و اطلاعات مستند و مصور و گزارش های دقیق میدانی در جلسات مربوط به این پروژه مهم حاضر شوند، تصریح کرد: به جای کلی گویی و ارائه برنامه های حاوی کلیات، باید به ذکر جزییات پرداخته و اقدامات پیش بینی شده را با دقت و به سرعت در محل اجرا و فعالیت های برنامه ریزی شده را پیاده سازی نماییم.

وي در پايان با تأكيد بر اين كه تمام واحدهای اجرایی مدیریت شهری در قبال تمامی واحدهای جغرافیایی کلان شهر تهران خود را مسئول می دانند، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات ترافیکی و کاستی ها و کمبودهای حمل و نقلی موجود در 22 منطقه تهران را احصاء و شناسایی نموده ایم و با استفاده از فرصت کاری فصل تابستان، نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام خواهیم نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: