جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
طرح‌ جامع‌ حمل‌ و‌ نقل به زودی ارائه می‌شود

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارایه پیش‌نویس طرح جامع حمل و نقل از سوی وزارت راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

منصور آرامی گفت: طرح جامع حمل و نقل و لزوم آماده کردن پیش‌نویس آن سه‌شنبه 19 خرداد در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و در جلسه‌ای مشترک با وزرای نفت، راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی شد که وزارت راه و شهرسازی موظف شد تا پیش‌نویس این طرح را آماده و به نمایندگان خانه ملت برای تصویب ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود : سال‌ها طرح جامع حمل و نقل بلاتکلیف بود و تعیین تکلیف این طرح و تصویب آن می‌تواند به بسیاری از چالش‌های پیش روی حمل و نقل پایان دهد.

نماینده مجلس با اشاره به اهمیتی که طرح جامع حمل و نقل دارد به شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشورها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی گام‌های خوبی برداشته و قرار است در آینده‌ای نزدیک این طرح به مجلس ارائه شود تا به تصویب نهایی برسد.

قرارداد طرح جامع حمل و نقل مدت‌ها پیش و در زمان تفکیک وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بسته شده بود اما نیمه‌کاره رها شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: