جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 خرداد 1393     
تعریض 2 محور اصلی در جنوب تهران کلید خورد

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 از آغاز عملیات عمرانی تعریض خیابان‌های قم و شهید رجایی در این منطقه جنوبی شهر خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: عملیات عمرانی تعریض خیابان های قم و شهید رجایی که از محورهای اصلی و پرتردد شهرری محسوب می شوند در حالی آغاز شده که تسهیلات تشویقی این محدوده دو برابر شده است.

کتانباف روان سازی ترافیک شهری و زیباسازی منظر شهری هسته مرکزی شهرری را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: ساماندهی محورهای اصلی این منطقه اعم از خیابان های فدائیان اسلام، شهید بیات(24 متری)، قم و شهیدرجایی در دستورکار مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارد که امیدواریم با تلاش جهادی مدیران شهری تا پایان سال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعریض معابر اصلی شهرری شرایط خدمات رسانی بهینه به زائران و مسافران را بیشتر از پیش فراهم می‌کند، اظهار داشت: اعطای یک متر تجاری در ازای یک متر عقب نشینی، حق واگذاری امتیاز تجاری، لحاظ تخفیف در محاسبه عوارض و تامین پارکینگ در چارچوب ضوابط قانونی از موارد بسته تشویقی مدیریت شهری برای تعریض محورهای اصلی منطقه 20 درنظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 20 در پایان افزود: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در مناطق جنوبی همچنان از اولویت های مدیریت شهری تهران است که با رویکرد کاهش شمال و جنوب پایتخت انجام می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: