جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
ساخت پایانه مدرن تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرذاری نیوز،شهردار منطقه 9 از ساخت پایانه مدرن تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: پس از انجام طرح مطالعاتی این پروژه و بازنگری و تغییر شبکه معابر داخلی فرودگاه ، طراحی و احداث این پایانه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: براساس تدابیر مجموعه شهرداری در راستای ارتقا کیفیت حمل و نقل عمومی و توسعه حمل و نقل انسان محور ، این شهرداری با همکاری اداره کل فرودگاه مهرآباد درباره احداث پایانه تاکسیرانی امکان سنجی لازم را بعمل آورد و ساخت این پایانه مدرن از اوایل خردادماه کلید خورد.

وی افزود: شبکه داخلی فرودگاه به علت سطح بالای تقاضا و همچنین عدم توسعه شبکه معابر در طول سالهای متمادی با مشکلات ترافیکی متعدد به ویژه در ایام پیک سفر مواجه می شود.

حسینی تصریح کرد: از آنجائیکه سهم عمده ورود و خروج وسایل نقلیه در شبکه داخلی در خیابانهای معراج و بلوار فرودگاه می باشد و نقطه تلاقی سفر در سه راه آبنما صورت می گیرد لذا با استفاده از تجربیات مشاورین فرودگاه و شهرداری اقداماتی رد دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با احداث معبر جدیدی در مجاورت ترمینال شماره 2 فرودگاه و با در نظر گرفتن عرضه و تقضای سفر و تشکیل جلسات متعدد ، تغییراتی برهمین اساس بعمل آمد که شامل اصلاح هندسی سه راه آبنما ، حذف زیرگذر خیابان پرواز ، تغییر جهت حرکتی وسایل نقلیه در بلوار معراج و فرودگاه ، خروج خودروهای عبوری از خیابان بسیج بود و با احداث و اصلاح هندسی شبکه معابر ، این طرح کمترین تداخل حرکتی بین وسایل نقلیه را به وجود آورد.

شهردار منطقه 9 اذعان داشت: با توجه به ساماندهی مسیر و استفاده مسافرین فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی ، امکان سنجی و طراحی و احداث پایانه جدید تاکسیرانی نیز صورت گرفت.

حسینی اضافه کرد: برهمین اساس، زمینی به مساحت 600 مترمربع جهت احداث پایانه در اختیار این شهرداری قرار گرفت تا برای 1300 تاکسیران فرودگاه مهرآباد شرایط مناسبی برای خدمت رسانی فراهم شود.

به گفته وی ، در طراحی جدید پایانه تاکسیرانی از سیستم های هوشمند نظارتی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات استفاده شده تا رضایتمندی بیشتر مسافرین را حاصل کند و براساس پیش بینی های لازم تا آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری می شود.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: