جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
خودروهای برقی و هیبریدی وارد ناوگان حمل و نقل کشور می شوند

به گز ارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،معابر شهری درآینده نزدیک میزبان خودروهای هیبریدی و برقی خواهند شد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور امروز شنبه (٢٣ خردادماه) در آیین گشایش نمایشگاه و سمپوزیوم هیبریدی و برقی در پژوهشگاه صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت دولت و تامین زیرساختهای لازم در آینده شاهد تردد خودروهای هیبریدی و برقی در خیابانهای شهرها خواهیم بود.

علیرضا فیض بخش افزود: امروز یکی از مواردی که در کشور ما به نظر می رسد هنوز وضع مشخصی ندارد نحوه حمایت از خودروهای برقی و هیبریدی است و ما امروز در این رویداد نمایشگاهی تلاش داریم جایگاه این خودروها را مشخص کنیم.

وی به موضوع تامین زیرساختهای لازم برای خودروهای هیبریدی و برقی اشاره کرد و گفت: اگر یک محصول جدید بخواهد وارد بازار شود باید دارای فناوریهای لازم باشد و تامین زیرساختهای لازم برای تولید این خودروها ضروری است.

فیض بخش ادامه داد: باید امکاناتی در کشور فراهم شود تا خودروهای هیبریدی و برقی امکان شارژ آسان را داشته باشند و تعرفه برق آنها نیز مشخص باشد که این موارد به حمایت دولت نیاز دارد.

وی درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه سعی داریم تا با مراجعه به متخصصان و کارشناسان صنعت خودرو، گزارش جامع و کاملی درباره گسترش ناوگان هیبریدی و برقی تهیه کرده و تقدیم هئیت دولت کنیم.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور افزود: هم اکنون تعرفه ورود خودروهای هبریدی و برقی به کشور صفر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: