جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
رونمایی قطارهای بازسازی شده PATCO

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نمایندگان فدرال و محلی به همراه مقامات Delaware River Port Authority و PATCO نیوجرسی گرد هم آمدند تا شش قطار ابتدایی را رونمایی کنند که پس از بازسازی کامل داخلی و سیستم های کاربری مجددا در خط پر سرعت PATCO وارد فعالیت می شوند.

تمام 120 دستگاه قطار ناوگان PATCO طی روند بازسازی 194 میلیون دلاری ارتقا خواهند یافت.

این قطارها توسط Alstom Transport بازسازی می شوند. ارتقای این قطارها شامل داخل آن ها (جایگاه معلولین و دوچرخه، صندلی های جدید و کف پایی های ضد لغزش، روشنایی جدید، پنجره های نوین و سیستم های HVAC)، بدنه و سیستم های کاربری از جمله سیستم ترمز جدید است که انرژی را از طریق احیای نیروی تولید شده در ترمز حفظ می کند.

هم چنین به روز رسانی های قابل توجهی در در سیستم های ارتباطی و ایمنی این قطارها اعمال شده است. سیستم هشدار عمومی جدید این قطارها دارای بلندگوهایی در خارج از کابین است که اعلانات آن ها توسط افراد حاضر در ایستگاه ها نیز شنیده می شود.

تابستان امسال شش قطار دیگر نیز به این شش قطار بازسازی شده خواهند پیوست. گمان می رود طی 18 ماه آینده باقی قطارهای این ناوگان نیز بازسازی شوند.

قطارهای PATCO سالانه حدود 6920179 کیلومتر را طی کرده و 24 ساعت در هر 7 روز هفته مسیری 22 کیلومتری بین Lindenwold نیوجرسی و مرکز شهر فیلادلفیا را طی می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: