جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 خرداد 1393     
پیش‌بینی قیمت طلا از زبان رییس اتحادیه

 
تراز: روند نزولی کاهش قیمت سکه و طلا ادامه دارد؛ هر چند کاهش قیمت‌ها کاملا نامحسوس است، اما برخلاف انتظارها، بازار سکه و طلا روزهای باثبات و توام با کاهش قیمت‌ها را می‌گذرد. البته این روند در بازار ارز کاملا متفاوت است و دلار برای افزایش قیمت‌ها خیز دوباره‌ای برداشته است.
 

بررسی قیمت سکه و طلا در 10 روز گذشته حاکی از آن است که بیشترین تغییر قیمتی را در رابطه با نیم‌سکه شاهد بودیم؛ به‌طوری که هر ربع سکه بهار آزاد از 301 هزار تومان در 24 اردیبهشت‌ماه به 289 هزار تومان کاهش یافته است. همچنین هر دلار آمریکا از 3245 تومان در 24 اردیبهشت‌ماه به 3285 تومان افزایش یافته است.

محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره وضعیت کنونی و آتی بازار اظهار داشت: نمی‌توان پیش‌بینی از آینده بازار داشت.

وی افزود: کسی که بداند چه اتفاقی می‌افتد، یک‌شبه میلیاردر می‌شود.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از یک ساعت آینده بازار پیش‌بینی داشته باشیم، تصریح کرد: کاهش قیمت سکه و طلا خیلی جزئی بوده است.کشتی‌آرای ادامه داد: 5 هفته است که قیمت جهانی طلا تغییر نکرده و تغییرات هم خیلی جزئی است.

وی عنوان کرد: روال اقتصادی دنیا یک روال ثابتی را می‌گذراند و اتفاق خاصی در حوزه اقتصاد بین‌الملل یا اتفاق خاصی در حوزه سیاسی دنیا اتفاق نیفتاده است؛ در نتیجه قیمت‌ها در روال ثابتی حرکت می‌کند.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره خرید و فروش‌ها در بازار متذکر شد: روال عادی است و دیگر کسی سرمایه‌گذاری روی قیمت طلا نمی‌کند.
 

کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: در حال حاضر دادوستدها کاملا عادی است و هیچ تقاضای اضافی‌ای وجود ندارد و مردم فقط به خاطر احتیاج خود به بازار مراجعه می‌کنند.


 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: