جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 خرداد 1394     
23زائر عربستانی ترخیص شدند

تسنیم: عبدالله بهرامی با اشاره به اینکه در پی مسمومیت جمعی از زائران عربستانی در یکی از هتل‌های مشهد، 32 نفر شامل 15 زن و مرد و 17 کودک در این مرکز بستری شدند، اظهار داشت: با اقدامات مراقبتی و درمانی مناسب، در حال حاضر 23 نفر از بیماران با شرایط جسمانی مناسب و مطلوب از این مرکز مرخص شدند.

وی در خصوص دیگر بیماران بستری در این مرکز نیز عنوان کرد: 9 بیمار دیگر نیز در حال حاضر با شرایط مطلوب و مناسب در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و به زودی این افراد نیز مرخص خواهند شد.

وزارت بهداشت اعلام کرد که از زمان بستری شدن زائران عربستانی در بیمارستان امام رضا(ع)، مقامات کشوری و استانی در هیات‌هایی جداگانه با حضور در بخش‌های بستری این بیمارستان ضمن عیادت در جریان روند درمانی آنان نیز قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، مدیر کل گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی از جمله مقاماتی بودند که از زائران عربستانی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کردند.

همچنین دکتر مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیران و مسئولان دانشگاه و دکتر بهرامی رییس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد نیز با حضور مکرر بر بالین بیماران با جدیت تمام پیگیر روند درمانی زائران عربستانی هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: