جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 خرداد 1393     
فهرست سرمربی استقلال مشخص شد

سرویس ورزشی «فردا»- مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فهرست مورد نظر کادر فنی برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را دریافت کرده است از نشست با امیر قلعه نویی برای نهایی کردن این فهرست خبر داد و گفت: هواداران نگران وضعیت استقلال نباشند چرا که برنامه ریزی در این مورد صورت گرفته و بزودی بازیکنان مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.

به گزارش مهر، بهرام افشارزاده در پایان نشست عصر امروز یکشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در محل ساختمان این باشگاه گفت: در مورد مسائل مختلفی با اعضای هیات مدیره صحبت کردیم و قرار شد طی روزهای آینده به مسائل بیشتری بپردازیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال سپس از انتخاب های جدید در این باشگاه اشاره کرد و گفت: براساس تصمیمی که اعضای هیات مدیره گرفتند آقای نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه فعالیت خواهند کرد و آقای دکتر نوروزی سرپرست کمیته پزشکی خواهند بود و آقای گودرزی نیز به عنوان رئیس کمیته حقوقی فعالیت می کند. ضمن اینکه سایر مسئولان کمیته ها را هم در نشست بعدی هیات مدیره مشخص و معرفی خواهیم کرد.

افشارزاده در مورد دلیل حضور رئیس سازمان لیگ حرفه ای در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: بنده آقای تاج را دعوت کرده بودم تا در نشست اعضای هیات مدیره استقلال حضور داشته باشند.

وی در مورد اولویت های اعضای هیات مدیره گفت: بررسی وضعیت طلبکاران باشگاه استقلال و همچنین رسیدگی به شرایط فنی و فیزیکی کمپ استقلال از مهمترین اولویت های ما هستند که قصد داریم مسائل مربوط به این کمپ را به طور جدی حل و فصل کنیم و زمین را هم برای شروع تمرینات آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فهرست مورد نظر بازیکنان فصل آینده کادر فنی را از سرمربی این تیم دریافت کرده است از برگزاری نشست با امیر قلعه نویی خبر داد و افزود: ایشان فهرست بازیکنان مورد نظرش را در اختیار اعضای هیات مدیره قرار داده و قرار است فردا یا پس فردا با ایشان نشستی داشته باشیم و در مورد بازیکنان مورد نظرشان تصمیم گیری کنیم.

بهرام افشارزاده در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک رسانه ها و اعضای هیات مدیره بتواند مشکلاتی که برای استقلال وجود دارد را بزودی حل کند تا هواداران این باشگاه برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر نگرانی نداشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: