جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 خرداد 1394     
نظر افشارزاده درباره فساد در فوتبال

باشگاه خبرنگاران: بهرام افشارزاده  درباره جلسه روز گذشته با خادم و سبک دست برای تعیین حامی استقلال اظهار داشت: در هر صورت ما به دنبال این هستیم که در تمام فرصت‌ها برای جذب حامی مالی استفاده کنیم و به طور حتم جلسات متعددی در این خصوص خواهیم داشت تا بتوانیم بعد از بررسی‌های دقیق به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کنیم علاوه بر اینکه سبک دست صحبت کردیم ، با یک گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده‌‌ایم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 وی بیان  کرد: باید منتظر بمانیم تا وضعیت هیات مدیره و حامی مالی تا پایان هفته جاری مشخص شود و به طور حتم علاوه بر تعهدات امسال افزایش 20 درصدی هم در بحث حامی مالی خواهیم داشت.

 وی درباره اینکه آیا با بازیکن یا مربی خاصی صحبت کرده‌اید یا خیر افزود: با هیچ بازیکنی تا به این لحظه صحبت نکرده‌ایم اما در هر صورت باید کارمان را در این زمینه ظرف امروز و فردا آغاز کنیم و باید هر چه سریعتر تصمیم بگیریم و بازیکنان مد نظر را جذب کنیم از طرفی دیگر در خصوص انتخاب مربی یا خارجی گزینه‌هایی وجود دارد اما هنوز هیچ صحبتی صورت نگرفته است .

افشار زاده بیان کرد: قرار است سبک دست، دو ، سه نفر از اعضای هیات مدیره را معرفی کند که البته این امر باید با تایید وزارت ورزش و جوانان باشد .

وی در خصوص فساد در فوتبال بیان کرد: باید بگویم که در زمان مدیریت من فسادی در فوتبال مشاهده نکردم .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: