جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 خرداد 1394     
هزینه گاز بهانه حمله پلیس ویژه آمریکا!

راه دانا: دوازده مرد مسلح با لباس نظامی به منزل آنجلا زوریچ ساکن منطقه سنت لوئیس یورش برده، سگ وی را کشته و او را تنها به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه گاز مصرفی، بدون حکم دولتی ربوده اند.

به نوشته سایت آلترنت با توجه به دعوی دادگاه ، در تاریخ 25 آوریل سال 2014 پس از ورود اجباری افسران منطقه سنت لوئیس به منزل زوریچ پسر وی با آنان وارد بحث شد. پلیس خانه را مورد بررسی قرار داده و برچسب « مشکل دار» را روی در ورودی نصب کردند.

پس ازگذشت چند روز از این ماجرا و ماندن برچسب مشکل دار بر روی درب خانه، زوریچ خواستار رسیدگی پلیس شد و روز بعد مأموران پلیس با حمله مجدد به منزل وی که چند خانواده در آن ساکن بودند با ایجاد رعب و وحشت به سمت سگ بی آزار خانواده شلیک کرده و با گرفتن اسلحه به سمت پسر زوریچ و به کار بردن کلمات زشت و زننده، او را مورد هتاکی قرار دادند.

در پی این ماجرا زوریچ به مرکز پلیس منتقل شده و پس از تحمل چند روز حبس و برگشت به منزل، با خانه ای رو به رو شد که توسط مأموران پلیس به کلی به هم ریخته بود. اسناد ارائه شده توسط زوریچ به دادگاه مبنی بر حمله نظامی به منزل وی کاملا موجه و قابل قبول بود.

این حادثه نمونه ای ازتندروی  پلیس آمریکا و استفاده از جبر بیش از حد در برخورد با شهروندان آمریکایی است که  در سال های اخیر موجب کشته و زخمی شده بسیاری از شهروندان بی گناه آمریکایی شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: