جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 خرداد 1393     
قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان امضا شد

 
با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر آموزش و پرورش قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان امضا شد.
فارس: صبح امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، انوشیروان محسنی بند‌پی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و افشین مقصودی مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان امضا شد.

در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دوره جدید بنا داریم خدمات ارزشمندی را به بیمه‌شدگان ارائه کنیم اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنا دارد خدمات بیمه تکمیلی گسترده‌تری را نسبت به سالهای گذشته به بازنشستگان و شاغلین دستگاه‌های مختلف ارائه کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران آمادگی ارائه خدمات، بیمه تکمیلی به فرهنگیان و بازنشستگان را دارد.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم افشین مقصودی مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه هم‌اکنون این شرکت به بیش از 6 میلیون و 500 هزار نفر خدمات بیمه تکمیلی ارائه می‌کند گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و فرهنگیان و همچنین سایر دستگاه‌ها از جمله گروه‌هایی هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد خدمات درمانی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فرهنگیان با داشتن دفاتر بیمه خدمات درمانی و بدون کارت می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند افزود: این کار به زودی و با صدور دفاتر جدید آغاز خواهد شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: قبل از صدور دفاتر جدید خدمات درمانی فرهنگیان می‌توانند با داشتن معرفی‌نامه از سوی شعب آتیه‌سازان حافظ بدون مشکل از خدمات بیمه طلایی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: امیدواریم با استفاده از تجارب سال‌های گذشته بتوانیم ضریب رضایتمندی تمامی بیمه‌شدگان را فراهم کنیم.

در ادامه جلسه گردهمایی روسای ادارات تعاون و امور رفاهی سراسر کشور تبیین و توزیع قرارداد بیمه درمان تکمیل فرهنگیان (طلایی) با شرکت آتیه‌سازان حافظ برگزار شد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: