جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 خرداد 1394     
با اجرای طرح انضباط شهری اشکالات احتمالی طرح تفضیلی در منطقه 12 تهران بررسی می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران تاکید کرد: اجرای طرح انضباط شهری به دنبال برگرداندن منطقه 12به کارکردهای واقعی آن است.

پژمان پشمچی زاده درباره اجرای طرح انظباط شهری در منطقه 12 تهران اظهار کرد: مهمترین حرکت مدیریت شهری در اجرای این طرح در قلب تهران حرکت همه جانبه اجتماعی و فرهنگی است که در تلاش است، منطقه 12 به کارکرد واقعی خود نزدیک شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به کارکردهای مثبتی که در منطقه 12 شهر تهران وجود دارد، تاکید کرد: کارکرد مولفه های متعدد از قبیل بافت تاریخی منطقه 12 که موجب و محرک تحولات فرهنگی در تاریخ  شهر تهران است و همچنین شرایط مناسبی که به لحاظ وجود بازار و ساز و کار اقتصادی، این منطقه دارد با اجرای طرح انضباط شهری به منطقه 12 بازمی گردد.

وی همچینن درباره اقدامات عمرانی که در خصوص کالبد شهری قرار است در منطقه 12 تهران صورت گیرد، اعلام کرد: یکی از موضوعاتی که در کنار این طرح دنبال می شود بررسی مشکلات عمرانی و فنی در این منطقه است، به طوری که اگر در بررسی ها مشخص شود اشکالات احتمالی در طرح تفضیلی حال حاضر وجود دارد، با هماهنگی نهادهای مسئول از قبیل کمیسیون ماده 5 و شورایعالی شهرسازی و معماری پیش بینی های لازم انجام می شود و اگر لازم باشد اقداماتی را پیگیری می کنیم که منطقه 12 در ریل واقعی خود قرار بگیرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: