جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 خرداد 1393     
مقامات مسئول شهر لس آنجلس ( MAT) رای به افزایش کرایه اتوبوس و قطار دادند

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، 13 عضو از مقامات مسئول حمل و نقل شهر لس آنجلس با یکی از دشوارترین تصمیمات در تاریخ تصمیم گیری های خود یعنی افزایش کرایه برای کسانی که 80 درصد آنها اقلیت ها و افراد فقیر هستند، روبه رو شدند.

به عقیده اعضای  هیئت مدیره متروی ،  بدون افزایش کرایه ها در مدت 2 سال 38.8 میلیون دلار کسری درآمد خواهند داشت و این مبلغ در 10 سال به 225 میلیون دلار خواهد رسید. این اعضا پیش بینی می کنند که بدون درآمد بیشتر مجبور به قطع خدمات اتوبوسرانی و راه آهن و اخراج کارمندان خواهند شد.

اینگونه برنامه ریزی شده است که در صورت تصویب شدن، افزایش کرایه در ماه سپتامبر انجام گیرد. این اولین بار است که در طول 4سال گذشته کرایه ها افزایش می یابد و مترو ذکر کرده است که کرایه ارشد ها و دانشجویان تا 7 سال افزایش نخواهد یافت. سیستم حمل و نقل لس آنجلس با قیمت پایه 1.5 دلار ، کمترین نرخ را در کشور داراست. حتی کمتر از سیستم حمل و نقل فرانسیسکو و شیکاگو است که در این شهرها کرایه برای هربار سوار شدن 2دلار می باشد.

درحالیکه افزایش قیمت ها برای شناور نگه داشتن بودجه عملیاتی مورد نیاز است ، این تصور تا حدی متضاد است با نظر تحلیلگرانی که اشاره می کردند  مالیت دهندگان شهرها در سه بخش جداگانه مالیات حمل و نقل را پرداخت میکنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: