جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 خرداد 1393     
گزارش لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی منطقه 13 توسط اولین تلوزیون شهری این منطقه

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص راه اندازی تلوزیون شهری در منطقه 13 گفت : بزرگترین تلوزیون شهری شرق تهران در منطقه 13 شروع به کار نموده است . این تلوزیون در حدود 48 متر مربع مساحت دارد و هزینه راه اندازی آن در حدود 70 میلیون تومان برآورد شده است . مکان نصب این  دستگاه در محدوده میدان کلاهدوز است .

میلانی در گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : هدف از راه اندازی این طرح  اطلاع رسانی به روز ، همچنین افزایش ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان بوده است البته کاربری این دستگاه به صورت چند منظوره خواهد بود .

وی تصریح کرد : اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی منطقه به صورت پیام و نقشه گرافیکی خواهد بود و این  تلوزیون  وضعیت همه معابر تهران را پوشش خواهد داد اما  تمرکز این پوشش در سطح شبکه ترافیکی منطقه 13 خواهد بود . این تلوزیون شهری در زمینه اطلاع رسانی درباره آلودگی هوا نیز پیام هایی را به شهروندان انتقال خواهد داد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 تهران در پایان خاطرنشان کرد : هزینه نصب و راه اندازی این تلوزیون توسط شهرداری تقبل شده است و بحث های فرهنگی که در این رسانه انتقال داده می شود صرفا زیر نظر شهرداری اعمال خواهد شد .همچنین مباحث  تبلیغاتی در این رسانه تا این لحظه در دستور کار شهرداری منطقه13 قرار ندارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: