جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 خرداد 1394     
آماده باش اسرائیل برای حمله احتمالی

صهیونیستها برای حمله احتمالی از شمال آماده می شوند و آژیرهای خطر دیروز در سراسر فلسطین اشغالی و در چارچوب رزمایش شبیه‌سازی حملات موشکی از جبهه های متعدد به شهرها و شهرکهای صهیونیست نشین به صدا در آمد.

مهر: صهیونیستها برای حمله احتمالی از شمال آماده می شوند و آژیرهای خطر دیروز در سراسر فلسطین اشغالی و در چارچوب رزمایش شبیه‌سازی حملات موشکی از جبهه های متعدد به شهرها و شهرکهای صهیونیست نشین به صدا در آمد.

حسن حجازی گزارشگر المنار در گزارشی گفت: رزمایش« نقطه عطف 15» جبهه داخلی صهیونیستها دیروز به اوج خود رسید و آژیرهای خطر همزمان با شلیک موشکهای فرضی به مکانهای مختلف در سراسر فلسطین اشغالی به صدا در آمد و از شهرک نشینان خواسته شد در این رزمایش شرکت کنند و در همه شهرها و شهرکها به پناهگاهها بروند.

رسانه های دشمن اعلام کردند مسئولان، طبقات زیرین ساختمانها را در تل آویو که شمار زیادی را در خود جای می دهد به روی اسرائیلی ها گشوده‌اند تا از حملات موشکی در امان بمانند .

رونی دانیل تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت:« آژیرهای خطر در سراسر اسرائیل به صدا در آمده است .این لحظه ای است که برای امور در سطح امنیت شخصی و چگونگی واکنشها چاره اندیشی می شود. این یک رزمایش مهمی است زیرا از همه خواسته می شود به پناهگاهها بروند.»

شلیک گسترده موشک به سوی رژیم صهیونیستی از جبهه های مختلف از بخشهای مهم سناریوی این رزمایش بود. شبیه سازی عملیات تخلیه و اسکان گسترده شهرک نشینان از منطقه شمال که براساس این سناریو هدف حمله زمینی حزب الله لبنان قرار گرفته است تا شهر الجلیل را به تصرف خود درآورد از دیگر بخشهای این رزمایش بود.

نیر دفوری متخصص در امور نظامی صهیونیست به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت:« موضوع رزمایش بی سابقه است یعنی تخلیه ساکنان منطقه شمال . ما می دانیم اگر جنگ در شمال رخ بدهد در سطح گسترده‌ای خواهد بود به همین سبب شهرک نشینان از شمال به مناطقی که آرام ترند تخلیه می شوند این یک کار لجستیکی پیچیده ای است.»

سرتیپ تسفیکا تسلر از افسران جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به تلویزیون این رژیم گفت:« بزرگترین چالش، اسکان مردم است. نخستین کار نیز تصمیم به تخلیه ساکنان است و ساکنان به صورت غیر سازمان یافته تخلیه می شوند و بزرگترین چالش نیز اسکان آنان در مکان مناسب است.»

گزارشگر المنار در پایان گفت ترس از ناکامی جبهه داخلی باعث شده است موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به موضوعی متمرکز شود که وی آن را « قدرت مردم در پایداری در هرگونه جنگ آینده است.»




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: