جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 خرداد 1393     
هجوم‌بازیکنان‌رئال‌به‌کنفرانس‌خبری/عکس

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از کسب دهمین عنوان قهرمانی این تیم در اروپا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و تیمش را شایسته پیروزی مقابل اتلتیکومادرید دانست.
مهر: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هنگام پاسخ به سئوالات خبرنگاران با ورود ناگهانی بازیکنان رئال مادرید روبرو شد که با فریاد شادی از سرمربی شان حمایت کردند و برای چند دقیقه جو کنفرانس را به هم ریختند.

آنچلوتی در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم که این موفقیت را با رئال مادرید کسب کردم و از همه بازیکنان و همکارانم در باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم. هواداران رئال اکنون خوشحال هستند و به همین دلیل من هم خوشحال هستم.


هجوم بازیکنان رئال به کنفرانس خبری هنگام صحبت های کارلو آنچلوتی
 

سرمربی ایتالیایی رئال در ادامه افزود: اتلتیکومادرید خیلی خوب دفاع می کرد، همه راه ها را تا ثانیه آخر امتحان کردیم و در نهایت توانستیم در دقیقه سوم وقت های تلف شده بازی را به تساوی بکشانیم. این طبیعت فوتبال است که تا ثانیه آخر برای گل زدن تلاش کنیم.

فصل پر فراز و نشیبی بود اما در پایان فتح لیگ قهرمانان اروپا خستگی ما را در کرد و بسیار خوشحالم که موفق شدیم به این شکل فصل را به پایان ببریم. ما مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان را فتح کردیم و از این بابت به خودم افتخار می کنم.

کارلتو در پایان گفت: قبل از بازی به دیه گو سیمئونه به خاطر کسب عنوان قهرمانی در لیگ تبریک گفتم، بعد از پایان بازی هم به او تبریک گفتم چرا که آنها فوق العاده بازی کردند. در مجموع فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم.
 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: