جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 خرداد 1394     
حمایت شهرداری از 1150 موسسه و خانه قرآن در پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران از برگزاری نمایشگاه شمیم وحی از بیستم خردادماه جاری به مدت یک هفته در بوستان گفتگو خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی اظهارکرد: شهرداری تهران در راستای حمایت از محافل قرآنی، اقدامات مربوط به شناسایی و تجهیز 1150 موسسه قرآنی، خانه های قرآن و جلسات مهم قرآنی در سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به تامین نیازها و ملزومات اداری این تعداد از محافل قرآنی در محلات تهران عنوان کرد: در نظر داریم تا با حمایت های مالی و معنوی همچون ارائه کتب مرجع، فعالیت مراکز قرآنی را بیش از پیش تقویت کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ادامه از برگزاری نمایشگاه شمیم وحی در روزهای آتی خبر داد و گفت: بوستان گفتگو از تاریخ 20 تا 26 خردادماه میزبان نمایشگاه شمیم وحی خواهد بود و شهروندان می توانند برای خرید آثار قرآنی و مذهبی به نمایشگاه مراجعه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی در پایان گفت: در راستای حضور هر چه گسترده تر شهروندان و حمایت از موسسات قرآنی، تمامی کتب این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می گیرد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: