جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 خرداد 1394     
برانکو بماند ازپرسپولیس می روم

فرناندو گابریل نام هافبک برزیلی سرخپوشان بود که در نیم فصل دوم به لیست پرسپولیس اضافه شد. او توانست در کنار بازی موثر برای پرسپولیس، به عصای حمید درخشان در میانه زمین بدل شد و خیلی زود، محبوبیت فوق العاده ای بین هواداران پرسپولیس از آن خود کرد.
 
گابریل پنجشنبه گذشته به سمت برزیل حرکت کرد تا تعطیلات لیگ را در کنار خانواده اش بگذراند اما اینکه آیا برمی گردد و دوباره برای فصل آینده پیراهن سرخ پرسپولیس را می پوشد یا نه، سوالی است که جوابش در این مصاحبه نهفته است.
 
آخرین اظهارات گابریل را در ادامه می خوانید:
 
* اوضاع و احوالت چطور است؟
 
- به تازگی به کشورم رسیده ام و یک راست به منزلم رفتم. مدتی بود نتوانستم در خانه باشم و به همین علت دلتنگ بودم. احساس خوبی دارم که حالا در خانه خودم هستم. در کنار اینها، فرزندانم هم از بازگشت به خانه خوشحال هستند. همه چیز روبراه است و باید کمی استراحت کنم، سپس تمریناتم را از سر بگیرم.
 
* توانستی با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کنی؟
 
- متاسفانه خیر. این اتفاق رخ نداد زیرا هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس جوابگوی من نبودند. صبح روز پنجشنبه و قبل از ترک تهران به دفتر باشگاه پرسپولیس رفتم اما نتوانستم هیچ کدام از مسئولان این باشگاه را پیدا کنم. اصلا هیچ کس به غیر از کارمند قسمت مالی، در دفتر حضور نداشتند و به همین علت بدون دریافت وجه و حتی بدون اینکه با آنها خداحافظی کنم، مجبور شدم به برزیل برگردم. این برای من آزار دهنده است.
 
* چقدر از باشگاه پرسپولیس طلب داری؟
 
- قرارداد من، تا از ابتدای نیم فصل دوم لیگ تا پایان فصل بود. من تنها بازیکن از جمع بازیکنانی که در نیم فصل جذب شدند، بودم که تنها برای نیم فصل، قرارداد بستم. فکر می کردم برای لیگ بعدی، می توانم قرارداد بهتری ببندم. با این حال مبلغ طلبم را نمی توانم بگویم و این حرفه ای نیست که آن را رسانه ای کنم اما از مجموع پولی که باید از باشگاه می گرفتم بابت تسویه حساب، تنها ۱۲ درصد به من داده شد.
 
* یعنی در پایان قرارداد، کمتر از ۵۰ درصد مبلغ را گرفته ای؟
 
- بله و این مساله برایم آزاردهنده است. باور نمی کردم که باشگاه پرسپولیس به عنوان پرتماشاگرترین باشگاه آسیا به این شکل با بازیکنانش رفتار کند به خصوص بازیکنان خارجی. به هر حال ما مهمان ایرانی ها بودیم و انتظار این مسائل را نداشتم به خصوص که تلاش فراوانی در طول فصل از خود نشان دادم و مدارک و آمارش هم موجود است. هیچ کس نمی تواند مرا به کم کاری متهم کند. همه چیز مشخص است ولی با این حال پولم را ندادند.
 
* حالا برنامه ات چیست؟
 
- من با شما روراست هستم و می گویم که دلم می خواهد برگردم و برای باشگاه پرسپولیس باز هم در فصل آینده بازی کنم اما اگر پولم را ندهند، مجبور می شوم به فیفا شکایت کنم. من دو مدیربرنامه دارم که یکی در پرتغال و دیگری در ایران است. مدیربرنامه هایم در پرتغال تصمیم گرفته تا اواسط هفته آینده به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کند و من نمی توانم جلوی او را بگیرم چون خودش هم به پولش نرسیده است. با این حال منتظرم تا قبل از آن که اقدامی از سوی مدیربرنامه های من انجام شود، باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کند وگرنه مجبورم به فیفا شکایت کنم.
 
* به نظر می رسد با برانکو هم به مشکل برخوردی؟
 
- نه هیچ مشکلی بین من و آقای برانکو وجود نداشت. حداقل من مشکلی نساختم شاید ایشان با من مشکل داشتند.
 
* همین که نیمکت نشین شدی، یعنی مسائلی وجود داشته!
 
- شاید این طور باشد، نمی دانم. من یکبار دچار اشتباه شدم و بابت آن اشتباه عذرخواهی کردم اما انگار هرگز برانکو مرا نبخشید. البته مصدومیت هم دلیل دیگری بود که سه بازی مهم تیم یعنی دیدار با بنیادکار، استقلال و الهلال را از دست بدهم.
 
* تو گفتی که دوست داری به ایران برگردی. فکر می کنی برانکو تو را در لیست نهایی فصل آینده نگه می دارد؟
 
- اگر ایشان در پرسپولیس بماند، من از این باشگاه می روم!

منبع: مهام نیوز




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: