جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
دل آدم برای سرمربی استقلال می سوزد

میرشاد ماجدی در مورد وضعیت باشگاه استقلال و اینکه آیا مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده است یا خیر اظهار داشت: «منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد. متاسفانه در باشگاه کسی نیست و چند مرتبه که مراجعه کردم کسی در باشگاه نبود.»

سرپرست فصل گذشته استقلال تهران با بیان اینکه مدیریت باشگاه استقلال مشخص نیست، افزود: «بهرام افشارزاده نیز به تازگی سمت جدید گرفته و باید در دو جبهه تلاش کند که همین مساله کار را قدری سخت می کند.»

ماجدی افزود: «متاسفانه چند سالی است وضعیت استقلال این گونه شده و افراد را در ایام نزدیک به مسابقات لیگ برتر مشخص می کنند. همین مساله موجب می شود زمان لازم برای یارگیری صحیح و انجام دوره بدنسازی از بین برود، آن وقت زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد، می گویند چرا نتیجه نمی گیرید؟»

سرپرست فصل گذشته استقلال تهران ادامه داد: «یک روز هم، یک روز است و نباید از دست برود. هر چه قدر برای تعیین کادر فنی دیر شود، به ضرر باشگاه و هواداران است و باید این کار را زودتر انجام می دادند.»

ماجدی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان نیز گفت: «به جز پولی که سال گذشته دادند، هیچ پولی در این مدت داده نشده و باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برد.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قلعه نویی نیز برای فصل آینده استقلال برنامه ارایه کرده است یا خیر گفت: «از این موضوع اطلاع ندارم اما اگر هم قرار باشد برنامه ای ارایه شود معلوم نیست باید به چه کسی این برنامه را بدهند. البته اخیرا شنیدم منصور پورحیدری مسئول این کار شده است. می دانم وی سریع عمل می کند زیرا پورحیدری مربی حرفه ای است و با دقت در این حوزه کار می کند.»

ماجدی در پاسخ به این سئوال که در این مدت موفق به دیدار مسئولان باشگاه استقلال شده یا خیر گفت: «در یکی از مراجعاتی که به باشگاه داشتم، افشارزاده را سرپایی دیدم که گفت عجله دارد و باید به وزارت ورزش و جوانان برود.»

سرپرست فصل گذشته استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که موافق گزینه داخلی برای هدایت استقلال است یا خارجی گفت: «سرمربی فصل آینده استقلال باید ۱۰۰ درصد داخلی باشد زیرا مربی خارجی با این سطح بودجه و امکانات بیشتر از یک ماه دوام نمی آورد و می رود. البته از همین الان دل آدم برای کسی که قرار است هدایت استقلال را بر عهده بگیرد می سوزد.»

منبع: ایرنا




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: