جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
کمپینی برای کاهش مصرف آب در اورنج کانتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات انتخابی و مدیران حمل و نقل و آب و فاضلاب اورنج کانتی در کنار هم کمپین محافظت از آب چند سازمانی را با شعار هر قطره با ارزش است تشکیل داده اند تا به افزایش آگاهی افراد برای خشکسالی شدید این ایالت کمک کنند.

به همین منظور و با کمک هیئت مدیره موسسه حمل و نقل اورنج کانتی (OCTA)، اتوبوسی با پیام های هشدار دهنده رونمایی شده است. دیگر سازمان های عمومی که در این کمپین شرکت کرده اند شامل Caltrans، سازمان آب Irvine Ranch، سازمان آب شهری اورنج کانتی و موسسات حمل و نقل است.

این کمپین علاوه بر اتوبوس های تبلیغاتی، پرینت و توزیع برچسب های شیشه ها با پیام های حفاظت از محیط زیست را نیز بر عهده دارد تا سازمان های دیگر نیز در ناوگان های خود از آن ها استفاده کنند.

شعار OCTA این است که به وجود آمدن هر قطره آب سال های زیادی طول می کشد. این موسسه با کم تر شستن اتوبوس ها، ایجاد محیط های مقابله با خشکسالی و نصب شیرهای آب فشار کم در تمام مراکز اصلی و حمل و نقل 21 درصد از مصرف آب خود را کاهش داده است.

تا قبل از سال 2005 این سازمان هر روز اتوبوس های خود را می شست. در این سال تعداد شستشوها به 3 روزدر هفته کاهش یافت و سپس به 2 بار در هفته رسید. هم چنین یک سیستم تصفیه برای این سازمان تعبیه شد تا آب را برای استفاده مجدد اصلاح و فیلتر کند که همین امر به ذخیره 30 گالن آب در هر شستشو کمک کرده است.

سازمان های همکار OCTA نیز در تلاش هستند تا مصرف آب را کاهش داده و دیگران تشویق به ذخیره آب کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: