جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
جمع‌آوری زباله‌های پایتخت با هزار و 61 دستگاه خودرو

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: هزار و 61 دستگاه خودرو وظیفه جمع‌آوری و حمل پسماند پایتخت را بر عهده دارند.

حسین جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تعداد ماشین‌آلات در حوزه پسماند فعالیت‌ می‌کنند ، گفت: 2 هزار و 664 دستگاه خودرو در قالب جاروب، جدول شوی ، مخزن شوی، تانکر آب، کامیون، کامیونت فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 2 هزار و 664 دستگاه خودرو هزار و 61 دستگاه وظیفه جمع آوری و حمل و نقل پسماند پایتخت را بر عهده دارند.

جعفری با اشاره به ترسیم چشم‌انداز و تحقق اهداف اجتماعی شهرداری تهران با محوریت آسمان آبی و زمین پاک یادآور شد: ساخت فیلم‌ها، برنامه های تلویزیونی ، تیزرها و کاراکترهای نمادین با موضوع پسماند، درج موضوع پسماند در سرودها، تئاترها و برنامه های فرهنگی، هنری مناطق، تهیه کتاب و سایر اقلام آموزشی، تبلیغی نمایشگاه‌های عطر سیب، یادیار مهربان، حمایت از سازمان‌های مرتبط و سمن‌ها از برنامه های سازمان مدیریت پسماند است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اضافه کرد: استفاده از فضای مجازی و همکاری فعالان وبلاگ‌نویس، بازی‌های فکری و رایانه‌ای و .. دعوت از متخصصین و صاحب نظران در هر منطقه جهت همفکری و تبادل نظر در مسائل شهری (خصوصا پسماند و ترافیک)  و برنامه‌ریزی و تلاش در جهت فرهنگ سازی و تغییر رفتار و عادت فردی در امر مدیریت پسماند بعنوان یک رفتار داوطلبانه و دارای منزلت اجتماعی از دیگر برنامه های این سازمان در خصوص تحقق آسمان آبی و زمین پاک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: