جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 خرداد 1394     
اجرای طرح محله پاک در راستای کمپین آسمان آبی زمین پاک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای طرح جهادی نگهداشت محلات منطقه 19 در قالب «طرح محله پاک» خبر داد.

مسعود سلیمی گفت: این طرح از 5 محله منطقه شامل خانی آباد شمالی، شریعتی جنوبی، نعمت آباد، شهرک گلریز، و شهرک رسالت آغاز و طی آن ضمن بازدید از وضعیت معابر و المان های شهری، گزارشی از نواقص مشاهده شده جهت برنامه ریزی در جهت رفع آنها تهیه شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای تأکید شهردار تهران مبنی بر نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: در این طرح همه محلات منطقه به شکل ویژه در موضوعات رفت و روب، رنگامیزی، پاکسازی، مبارزه با جانوران مضر شهری و سایر موضوعات خدمات شهری زیر ذره بین قرار می گیرند تا با شناسایی معضلات رفع کامل آنها صورت گیرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: این طرح از هفته جاری آغاز شده و با بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود، هر روز در 5 محله (یک محله از هر ناحیه) اجرا می شود.

به گفته این مسئول این طرح تاکنون در محلات  بهمنیار، شکوفه شمالی، دولتخواه شمالی، مرتضی گرد، بزگراه های آزادگان، تندگویان، خلیج فارس، علامه عسگری، شهید کاظمی و شهید هاشمی، اسفندیاری و بستان، شکوفه جنوبی،شقایق، اسماعیل آباد و محور باقرشهر نیز اجرا شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: