جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 خرداد 1394     
آیا مرجع رسیدگی به قیمت گذاری خودرو شورای اقتصاد است؟

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : تاکنون استفساریه ای به منظور تعیین مرجع رسیدگی به رویه‌های ضدرقابتی و انحصاری به هیات رئیسه و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

روح الله عباسپور افزود : بر اساس مصوبه مجلس ، شورای رقابت به دنبال این است تا بداند بر مرجع رسیدگی و قیمت گذاری خودرو ، شورای رقابت است یا شورای اقتصاد .

وی تاکید کرد : تا این لحظه استفساریه ای به هیات رئیسه و کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است تا در این ارتباط مجلس تفسیر درست از قانون را ارائه نماید.

وی اظهار داشت : در حال حاضر هر گونه اظهار نظر در این ارتباط درست نیست و باید کمیسیون صنایع و معادن تشکیل شود  تا در این ارتباط بتوان اظهار نظر نمود.

وی گفت : قطعا با ارائه این استفساریه و بررسی مجلس و کمیسیون صنایع و معادن تعیین مرجع تعیین قیمت گذاری و رسیدگی به این موضوع مشخص خواهد شد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در صورتی بر اساس آخرین مصوبه مجلس اختیار تعیین مرجع رسیدگی به رویه های ضد رقابتی و انحصاری به شورای عالی اقتصاد داده شده باشد ، مسلما شورای اقتصاد ، مرجع رسیدگی و قیمت گذاری خودرو خواهد بود .

عباسپور افزود : در عین حال مجلس منتظر ارائه این استفساریه است تا در این ارتباط، نظر نهایی را اعلام نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: