جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 خرداد 1394     
تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر کل حریم معاونت معماری و شهرسازی شهر تهران گفت: از اولویت‌های رسیدگی به تخلفات ساختمانی، تعیین تکلیف‌ بناها، رستوران‌ها و پادگان‌های نظامی غیر مجاز در منطقه 4 است.

حسین خانلری مدیر کل حریم معاونت معماری و شهرسازی شهر تهران با اشاره به حل مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 4 شهر تهران اظهار کرد: تعیین تکلیف وضعیت رستوران‌ها و بناهای غیر مجاز ساخته شده در منطقه 4، به خصوص در تانکر آب تلو از اولویت‌های اجرایی در این محدوده است که در این راستا اجرای دستورات قضایی صادره ازمعاون دادستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز مربوط به پادگان‌های نظامی در منطقه 4 افزود: از اولویت‌های رسیدگی به تخلفات، پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز پادگان‌های نظامی است که در سال جاری از طرف معاونت معماری و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

خانلری ادامه داد:‌ به منظور آگاهی شهروندان از تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز از طرف شهرداری و اداره کل حریم شهر تهران نسبت به تهیه و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی پایتخت اقدام می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: