جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 خرداد 1394     
مرکز حمل و نقل جدید در منطقه پرنس جورج به زودی افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات حمل و نقل مریلند اعلام کردند ساخت یک مرکز حمل و نقل در Langley Park رو به پایان است و این مرکز پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گمان می رود مترو مدیریت این مرکز را به عهده بگیرد و بر فعالیت های مرکز حمل و نقل 34.8 میلیون دلاری Takoma-Langley  نیز نظارت کند که ساخت آن در فصل تابستان به پایان می رسد.

گمان می رود این مرکز حمل و نقل که پروژه ای از طرف موسسه حمل و نقل مریلند است ترافیک را بهبود بخشیده و ایمنی مسافران را در تقاطع بلوار دانشگاه و خیابان New Hampshire در شمال غربی ایالت پرنس جورج افزایش دهد.

این مرکز با 12 ایستگاه اتوبوس می تواند چندین مسیر اتوبوسی محلی و مترویی را پاسخگو باشد. برنامه ریزی شده تا 12 هزار مسافر بتوانند طی روزهای هفته از این مرکز استفاده کنند.

هم چنین به نظر می رسد این مرکز در آینده ایستگاهی برای خط Purple Line مترو شود. این پروژه بیش تر از یک دهه قبل به عنوان ایستگاه مرکزی برای اتوبوس ها طرح شده بود.

پس از پنج سال مذاکره و تلاش دولت برای خرید زمین از طریق قدرت حکومت برای بهره گیری از اموال شخصی در مصرف عمومی، در سال 2013 با مالک زمین توافق حاصل شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: