جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1393     
برگزاری همایش بزرگ و فرامنطقه ای " شهرسازی ایرانی– اسلامی

به گزارش شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 7 ،چهارم خرداد میزبان برگزاری همایش " شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها" با حضور و سخنرانی مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ،ایازی معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران و اصحاب اندیشه در حوزه شهرسازی خواهد بود.

 دکتر نگهبان شهردار منطقه 7 گفت: برنامه ریزی ها به منظور برگزاری همایش یکروزه " شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها " "از سال گذشته آغاز شده و این همایش یکشنبه چهارم خرداد از ساعت 9 تا 17 برگزار می شود.

شهردار منطقه 7  با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و ترویج معماری ایرانی اسلامی در کلان شهر تهران و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص افزود:شهرداری منطقه 7 در نظر دارد، همایش بزرگ و فرامنطقه‌ای شهر‌سازی ایرانی اسلامی، چالش ها و راهبردها را هر چه مطلوب‌تر و کاربردی‌تر برگزار کند.

دکتر نگهبان افزود :این همایش پس از نشست های مکرر کارشناسی در 5 محور اصلی از جمله بازآفرینی فضاهای عمومی با رویکرد ایرانی – اسلامی ، شهروند / شهرداری و مدیریت مشارکتی ، توسعه پایدار شهری ، ظرفیت های اقتصادی و فرصت های سرمایه گزاری و همچنین رویکرد فرهنگی – اجتماعی در توسعه شهری برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه 7 خاطر‌نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش احصاء و احیاء فرهنگ شهر‌سازی ایرانی اسلامی است و امید است با برگزاری این همایش‌ها و پرداختن به مسائل کاربردی مطرح شده، در مسیر اجرایی شدن هر چه بهتر راهبرد‌ها و حل معضلات شهری گام برداریم تا مسائل مطرح شده با نگاهي عملياتي و اجرايي در دستور کار قرار گيرد.

همچنین به گفته دکتر تولایی دبیر اجرایی همایش قرار است در حاشیه همايش يکروزه "شهرسازي ايراني – اسلامي ،چالش ها و راهبردها " نمایشگاه ها و غرفه های مختلفی در اختیار کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان قرار گیرد تا با نمایش آثار خود در حوزه نقاشی ،عکاسی ،کاریکاتور و هنرهای تجسمی در بخش مسابقات آثار هنری مشارکت کنند تا در نهایت 5 اثر برتر حوزه های هنری ، علاوه بر تقدیر بر دیوارهای سطح شهر تهران تصویر شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: