جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1393     
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر:
همایش دوچرخه سواری با مشارکت شهرداری منطقه 22 برگزار شد

به گزارش شهرداری نیوز مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 22 گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، تربیت بدنی منطقه،همایش دوچرخه سواری با مشارکت فرهنگسرای تهران و ناحیه مقاومت بسیج عماریاسر برگزار کرد.

عیوض زاده در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت:در این همایش، شرکت کنندگان  از ضلع غربی بوستان جوانمردان تا فرهنگسرای تهران را که حدود 7 کیلومتر است رکاب زدند.

وی همگانی کردن و فرهنگ سازی ورزش دوچرخه سواری را از اهداف این همایش برشمرد.

مدیر تربیت بدنی منطقه 22 افزود:همایش دوچرخه سواری،جمعه 2 خرداد ماه ساعت 8 برگزار شد.

وی برگزاری جشنواره بادبادک را نیز از دیگر برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و گفت: در این جشنواره که در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، 22 منطقه تهران حضور داشتند. همچنین در حاشیه این جشنواره ویژه برنامه هایی شاد همراه با هنرمندان و خوانندگان کشور و همچنین کارگاههای بادبادک سازی برگزار شد.

عیوض زاده در مورد فعالیت های منطقه22 در زمینه فرهنگ سازی دوچرخه سواری گفت:در سال 89 ،منطقه 22 دارای 8 هزار متر پیست دوچرخه سواری بود  که در حال حاضر به 20 هزار متر رسیده است.همچنین کانکس های دوچرخه سواری در سطح منطقه برای استفاده شهروندان احداث نموده ایم و در نظر داریم هرساله با برنامه های جدید و متنوعی در راه فرهنگ سازی دوچرخه سواری در سطح جامعه گام های مفید و موثری برداریم.

وی ادامه داد: امسال سعی ما بر این است که بیشتر در بحث توسعه رشته های تخصصی مثل کشتی،فوتبال و..برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 22 تصریح کرد: در سال 89،دارای 7 چمن ورزشی در سطح محلات منطقه بودیم که در حال حاضر به 17 چمن رسیده و از لحاظ سالن های ورزشی تا اندازه ای خوب عمل شده است.

وی در مورد برنامه های سال 93  درمنطقه 22 گفت: برنامه های منطقه از بدو سال با گروههای گردشگری آغاز شد و از اوایل اردیبهشت ماه ایستگاههای تندرستی در سطح بوستانها رسما شروع به کار کرد.

عیوض زاده ادامه داد:امسال مسابقات ورزشی محلات در سطح منطقه  در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد همچنین جشنواره ای یک هفته با برپایی نمایشگاهی از غرفه های مختلف ورزشی دایر خواهیم نمود که به ارائه خدمات رایگان ورزشی می پردازند.

وی در پایان گفت: با توجه به پتانسیل منطقه 22 در قایقرانی، در حال راه اندازی سایت تخصصی آموزشی قایقرانی می باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: