جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 خرداد 1394     
آغاز رزمایش بیت‌المقدس 27 دراصفهان

فارس: رزمایش بیت‌المقدس 27 در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با حضور یگان‌های پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه، یگان‌های ویژه و نیروی مخصوص هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش با تک هوایی دشمن فرضی رزمایش آغاز می‌شود و یگان‌های زرهی و مکانیز با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش با اجرای تاکتیک‌های مناسب و تمرین شده پدافند قاطع در سطح را اجرا می‌کند.

در این مرحله از رزمایش عملیاتی کردن تجهیزات و سلاح‌هایی که با دستان توانمند و پرتوان مهندسین عرصه نیروی زمینی ارتش طراحی شده و تولید شده است را به نمایش می‌گذارند.

رزمایش بیت‌المقدس 27 با حضور تمامی رسته‌های نیروی زمینی ارتش و استفاده از تجهیزات و سلاح‌هایی که تاکنون رونمایی شده است از قبیل سلاح تک تیرانداز شاهر، تانک‌های بهینه‌سازی، اسکورتین، لانچرهای ضد بالگردی، تیربار 6 روی اخگر و سامانه‌های مخابراتی برگزار شد.

همچنین در این مرحله میزان آمادگی و توانمندی یگان‌های پیاده ، زرهی، توپخانه، هوابرد و هوانیروز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تعداد 27 رسته نیروی زمینی ارتش با هماهنگی و همکاری منسجم خود تمامی مراحل رزمایش بیت‌المقدس 27 در حال برگزاری است.

همچنین در این رزمایش یگان‌های پهبادی نیروی زمینی ارتش با حضور در منطقه رزمایش علاوه بر عکسبرداری از مواضع دشمن فرضی آنلاین تمامی اطلاعات منطقه را به قرارگاه فرماندهی رزمایش ارسال می‌کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: