جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 خرداد 1394     
ورود طرح «آسمان آبی، زمین پاک» به منطقه ۱۲

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اعلام اینکه پایتخت بیش از هر زمان دیگری به انضباط شهری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی تک تک شهروندان نیاز داریم، اعلام کرد: با توجه به نتایج مثبت اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» در دو منطقه مرکزی پایتخت، این بار شاهد اجرای این طرح در منطقه ۱۲ خواهیم بود.

 سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» سبب اصلاح رفتار ترافیکی بسیاری از شهروندان در دو منطقه ۶ و ۸ تهران شده است، تصریح کرد: برای نیل به اهداف والای این طرح بیش از هر زمان دیگری مشارکت شهروندی و فعالیت‌های هدفمند سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با اعلام اینکه مرحله بعدی طرح «آسمان آبی، زمین پاک» در منطقه ۱۲ تمرکز خواهد داشت تا نابسامانی‌ها و رفتارهای غلط ترافیکی رفت و آمد شهروندان در این منطقه را نیز اصلاح کند، ادامه داد: در سال‌های اخیر بار‌ها شاهد بروز حوادثی بوده‌ایم که در این منطقه به دلیل تردد غیراصولی موتورسواران و خودروهای باری رخ داده است. از همین رو در نظر داریم این طرح را به صورت کلان در این منطقه به اجرا در آوریم. 

تشکری هاشمی گام بعدی در مسیر اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» را در محدوده طرح ترافیک اعلام و خاطر نشان کرد: بار‌ها پلیس راهور ناجا اعلام کرده است در گام نخست و اجرای آزمایشی این طرح، بیش از ۸۰درصد از خطاهای ترافیکی شهروندان برطرف و اصلاح شدهاست. از همین رو در نظر داریم دامنه اجرای این طرح مثبت را در ماه‌های آینده گسترش دهیم. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اثرگذاری این طرح را در افزایش امکان دسترسی شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی دانست و یادآور شد: یکی از مشکلات کنونی تهران، بار ترافیک در مناطق مرکزی است. مطئله مهمی که با اجرا شدن طرح «آسمان آبی، زمین پاک» مشخص شد قابل رفع است و ریشه در رفتارهای غلط ترافیکی شهروندان دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: