جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 خرداد 1394     
ادامه عملیات ترمیم روکش آسفالت ۱۲ بزرگراه اصلی شهر تهران

به گززارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح‌های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت ۳۰ درصدی اقدامات مرمتی در ۱۲ بزرگراه پرتردد پایتخت خبر داد.

مهندس احسان نوش آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات لکه گیری روکش آسفالت بزرگراه‌های شهید همت، شهید مدرس، ارتش، امام علی (ع)، بعثت، امام رضا (ع)، شهید حکیم، شهید آوینی، شیخ فضل ا... نوری، شهید بابایی، یادگار امام (ره) و کردستان طبق برنامه در حال اجرا می‌باشد و تاکنون بیش از ۳۵ هزار تن آسفالت صرف مرمت روکش بزرگراه‌های مذکور شده است.

وی با بیان آنکه بزرگراه‌های شهید چمران و نیایش در محدوده منطقه ۲ شهرداری تهران ظرف یک ماه آینده به زمره بزرگراه‌های در حال مرمت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزوده خواهند شد، گفت: عملیات مرمت بزرگراه‌های پرتردد شهر تهران با لکه گیری روکش آسفالت آغاز شده و ظرف هفته‌های آینده عملیات درزگیری درزهای طولی و عرضی نیز به مجموعه اقدامات در حال اجرا افزوده می‌شود.

 گفتنی است اقدامات مرمتی در بزرگراه‌های شهر تهران که همزمان با فراهم شدن شرایط آب و هوایی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از سرگرفته شده است، حداکثر تا شهریور ماه امسال به پایان خواهد رسید. این عملیات بزرگراه‌های موجود در ۶ منطقه از مناطق ۲۲گانه را دربر گرفته و ۹ پیمانکار در آن مشارکت دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: