جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 خرداد 1394     
راه اندازي پارک ترافيک مجازي در بوستان های منطقه 13

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 13 از راه اندازي پارک ترافيک مجازي در بوستان   های منطقه خبر داد.

سيروس ميلاني،  معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 13 با اشاره به مطالعات صورت گرفته در شهر تهران ، عمده ترافيک شهر را ناشي از عدم رعايت فرهنگ ترافيکی توسط شهروندان  دانست و افزود: معاونت حمل و نقل ترافيک منطقه 13  در راستاي ارتقا فرهنگ ترافيک ،خط سفيد و به منظور افزايش سطح آگاهي عمومي شهروندان و بخصوص کودکان  ونوجوانان همسو با  پارک آموزش ترافيک در پارک جنگلی سرخه حصار  ، اقدام به ايجاد پارک آموزش ترافيک به صورت موقت و مجازي در سطح بوستان هاي منطقه که پتانسيل اجراي اين طرح را دارد ، کرده است.

وي با اشاره به اجرای این طرح برای اولین بار در پارک خیام  اظهار داشت : به منظور آگاهي بيشتر کودکان الگوي کوچکي از پارک آموزش ترافيک (واقع در پارک جنگلي سرخه حصار) در بوستان خيام به اجرا درآمد .

وي رویکرد برنامه های پارک ترافیک را کمپین  آسمان آبي زمين پاک-خط سفيد اعلام کرد و ادامه داد:  در راستای آگاه سازي بيشتر کودکان با فرهنگ ترافيک و آشنا ساختن آنها با علائم راهنمايي و رانندگي ،توسط کارشناس آموزش اين حوزه آموزش هايي در راستاي خط سفيد به کودکان داده شد و در پايان بروشورو دفترچه يادداشت هاي ترافيکي بين کودکان توزيع شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: