جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 ارديبهشت 1394     
مصطفی عبداللهی درگذشت

خبرگزاری ایسنا: مصطفی عبداللهی بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر درگذشت.

این بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر پس از 14 سال مبارزه با بیماری سرطان در حالی که از چند هفته قبل به دلیل وخیم شدن حالش در بیمارستان بستری بود، حدود ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه در بیمارستان به دیار باقی شتافت.

 

مصطفی عبداللهی درگذشت

 

نمایش «در اعماق» به کارگردانی عبداللی از چند روز قبل در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته که البته در غیاب وی میکائیل شهرستانی سرپرستی گروه را برعهده دارد.

این فرصت اجرا به دلیل علاقه‌مندی این هنرمند به اجرای عمومی «در اعماق» هماهنگ شده بود، اما متأسفانه او به دلیل بیماری نتوانست بر صحنه حضور داشته باشد.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند متعاقبا منتشر خواهد شد.

 



مصطفی عبدالهی صحنه زندگی را با عزت ترک کرد/ پهلوانان هم می‌میرند

خبرگزاری مهر: عبدالهی از هنرمندان شناخته شده و با سابقه تئاتر ایران در سال ۱۳۳۴ در شهر بروجرد چشم به جهان گشود. او با تأسیس گروه تئاتر «کوچه» در شهر بروجرد به اجرای تئاتر پرداخت و پس از حضور در تئاتر تهران به عضویت گروه تئاتر «هنر» به سرپرستی قطب‌الدین صادقی درآمد.

او طی ۴ دهه فعالیت خود در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر در آثار مختلف تئاتری به ایفای نقش پرداخت و نمایش‌های متعددی را هم در مقام کارگردان روی صحنه برد.

 

مصطفی عبداللهی درگذشت

 

عبدالهی طی ۱۴ سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان شرایط سختی را تجربه کرد اما در تمام لحظات مبارزه با بیماری با عزت‌نفس و شرافت به فعالیت در عرصه تئاتر ادامه داد.

وی از جمله بازیگران و هنرمندان تئاتر بود که حضوری تأثیرگذار در عرصه نمایش‌های رادیویی هم داشت. عبدالهی در عرصه تلویزیون نیز به ایفای نقش در تئاتر و مجموعه‌های تلویزیونی پرداخت که مجموعه «پهلوانان نمی‌میرند» از جمله این فعالیت‌ها است.
 
مصطفی عبدالهی در سن ۶۰ سالگی به مبارزه با بیماری سرطان پایان داد و در بیمارستان پارسیان تهران چشم از جهان فروبست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: