جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 ارديبهشت 1394     
ادامه تجاوزات عربستان علیه یمن

در حالی که حملات جنگنده‌های متجاوز عربستانی علیه مناطق مختلف یمن ادامه دارد، این جنگنده‌های متجاوز آب‌انبارهای یکی از مناطق پایتخت یمن را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش سایت شبکه خبری المنار، جنگنده‌های متجاوز عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف صنعاء پایتخت یمن ادامه می‌دهند. منابع یمنی پیشتر اعلام کرده بودند که جنگنده‌های عربستانی منطقه جبل النهرین را چندین بار مورد هدف قرار دادند.

عبده علی الشامی، مدیر منطقه سه سازمان آب پایتخت یمن عنوان داشت که جنگنده‌های عربستانی آب‌انبارهای منطقه النهرین را که پنج هزار لیتر مکعب آب در خود داشته و 30 هزار تن از مردم صنعاء از آن استفاده می‌کردند، مورد هدف قرار دادند.

الشامی تاکید کرد که هدف قرار دادن این آب‌انبار نشانه خطرناکی از تجاوزات جنگنده‌های عربستانی علیه زندگی مردم یمن به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: هدف قرار دادن این آب‌انبارها به صورت مستقیم زندگی شهروندان یمنی را در معرض مخاطره داده است چراکه آب مهمترین چیز در زندگی هر انسان به شمار می‌آید.

از سوی دیگر در جریان بمباران مناطق مرزی عربستان از سوی نیروهای یمنی، ده‌ها تن از نیروهای عربستانی کشته و زخمی شدند.

منابع یمنی عنوان داشتند: نیروهای مرزی یمنی روز چهارشنبه با کمین در مسیر خودروهای نظامی عربستانی در منطقه مرزی قبیله طخی ده‌ها تن از نیروهای عربستانی را کشته و زخمی کردند.

منابع مذکور همچنین تاکید کردند که جنگنده‌های عربستانی مناطق مختلف بخش حرض یمن را مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نمایندگان عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سازمان ملل در نشست پشت درهای بسته با حضور اعضای شورای امنیت خواهان اعمال فشار بین‌المللی بر نیروهای حوثی در یمن شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: