جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 ارديبهشت 1394     
ورود 5 نفر به بازار کار در هر دقیقه

فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر دقیقه 5 نفر بیکار وارد بازار می‌شوند.

علی ربیعی صبح امروز در شورای اداری شهرستان هشترود با بیان اینکه طرح‌های مشخص شده اقتصادی حمایت مالی می‌‌شوند، اظهار داشت: طرح‌های بزرگ کشاورزی در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی از سوی وزارت حمایت‌های مالی می‌شوند.

وی افزود: نخستین حرکت دولت مهار تورم بود، به صورتی که تورم پایان سال 92 بالای 25 درصد بود و متعهد شده بودیم که این رقم را تا پایان سال 93 به 15 درصد برسانیم که به تعهد خود عمل کردیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تورم را تا پایان سال 94 به 12 درصد خواهیم رساند، عنوان کرد: رشد اقتصادی سال گذشته 3 درصد بود و ما این رقم را امسال به 5 درصد خواهیم رساند.
ربیعی عنوان داشت: هر دقیقه 5 نفر بیکار وارد بازار می‌شوند و این نشان از برنامه‌ریزی‌های غلط اقتصادی در گذشته بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: اقتصاد ما ضعیف شده و پولی که از فروش نفت به دست می‌آوریم، کفاف نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با دروغ‌گویی برخورد خواهد کرد، توضیح داد: دولت برای تأمین مسکن دهک‌های پایین جامعه تلاش مضاعفی دارد و مصمم است به این آرزوی به حق مردم جامع عمل بپوشاند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد نرخ بیکاری و برنامه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاهش این نرخ، پاسخی نداد و البته گفت: جواب سئوال شما باید در تهران داده شود نه در این جا.
گزارش فارس حاکی است، با حضور ربیعی پالایشگاه برش‌های سنگین نفتی وابسته به صنایع پالایش تسکین پترولیوم آذربایجان با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در 10 هزار متر مربع با تولید روزانه هزار و 200 تن و تولید سالانه 360 هزار تن افتتاح شد.
در این پالایشگاه که انواع قیر تولید خواهد شد برای 60 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: