جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 ارديبهشت 1394     
اعدام يك مجرم در ملاءعام

صبح دیروز حكم اعدام اين متجاوز به عنف كه در پرونده خود اتهامات ديگري از جمله دو فقره آدم ربايي و همچنين سرقت تعزيري نيز دارد، اجرايي شد. علاوه بر مجازات اعدام به 22 سال حبس از جهت آدم ربايي و همچنين 15 سال حبس و 111 ضربه شلاق از جهت ارتكاب
 
سرقت‌هاي توأم با آزار و اذيت محكوم گرديده است. گفتني است معدوم حسين- ع از جهت ارتكاب زناي به عنف از سوي شعبه چهار دادگاه كيفري استان فارس به حد الهي اعدام محكوم شده بود كه اين حكم پس از تاييد در شعبه 32 ديوان عالي كشور و تنفيذ رئيس قوه قضاييه با حضور مردم شيراز و در ملاء عام به اجرا در آمد.
 
پس از اجراي اين حد الهي، دادستان عمومي و انقلاب شيراز با اشاره به نحوه ارتكاب جرايم ياد شده توسط اين معدوم، گفت: وي با استفاده از خودرو شخصي و در قالب مسافربر شهري اقدام به ربودن طعمه‌هاي خود كرده و پس از رفتن به حواشي خلوت شهر اقدامات مجرمانه خود را اجرا مي‌كرد.
 
 يزدانيان با تاكيد بر لزوم ساماندهي مسافربرهاي شخصي بويژه در سطح شهر شيراز افزود: لازم است با تدوين طرح‌هاي پيشگيرانه از بروز چنين حوادث تلخي كه باعث جريحه‌دار شدن احساسات عمومي مي‌شوند جلوگيري كنيم و در اين راه لازم است سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط با دستگاه قضايي و امنيتي همكاري لازم را داشته باشند.
 
وي از مردم خواست براي مسافرت‌هاي شهري از ناوگان اتومبيل‌هاي عمومي رسمي استفاده و از سوار شدن به اتومبيل‌هاي مشكوك و مسافربرهاي شخصي بدون هويت جداً خوداري كنند.
 
دادستان عمومي و انقلاب شيراز با بيان اينكه امنيت مردم خط قرمز دستگاه قضايي است تصريح كرد: برخورد شديد و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه در رأس برنامه‌هاي دادسراي شيراز قرار دارد و هرگز اجازه خودنمايي به مخلان نظم و امنيت و قانون شكنان نخواهيم داد. 

منبع: آرمان




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: