جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 ارديبهشت 1394     
ایستگاه مترو عبدل آباد تا نیمه اول خرداد ماه سال 94 افتتاح می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: ایستگاه مترو عبدل آباد تا نیمه اول خرداد ماه سال 94 افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 با اشاره به تکمیل ایستگاه مترو عبدل آباد و افتتاح این ایستگاه در خرداد ماه سال 94 اظهار کرد: دو پله برقی در ایستگاه مترو عبدل آباد نصب شده است و دو پله برقی دیگر تا پایان هفته جاری نصب و در این ایستگاه نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: 95 درصد عملیات فنی و ترافیک ایستگاه مترو عبدل آباد تاکنون انجام شده است و با نصب دو پله برقی و تکمیل طرح‌های ترافیک این ایستگاه تا اواسط خرداد ماه سال 94 به بهره برداری می‌رسد.

زلفی تصریح کرد:‌ اجرای طرح خط سفید در معابرهای اصلی منطقه 19 و در تقاطع‌های مطهری- شکوفه و شقایق، میثاق با پیشرفت فیزیکی 90درصدی از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه است.

وی در پایان گفت: اجرای طرح ضربتی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از اوایل خرداد ماه سال 94 به بعد در بزرگراه‌ها، تقاطع‌ها و محورهای اصلی منطقه 19 شامل توقف بین خطوط و توقف پشت چراغ قرمز از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: