جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 ارديبهشت 1394     
رفتار لرزه‌ای بزرگراه طبقاتی صدر توسط دانشمندان مهندسی زلزله جهان بررسی می‌شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،پروژه‌های شاخص معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در هفتمین کنفرانس بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله به بوته نقد و بررسی گذاشته می‌شوند.

هفتمین کنفرانس بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله شاهد برگزاری یک پنل اختصاصی به منظور بررسی رفتار لرزه‌ای پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران خواهد بود و طی آن پروژه‌هایی نظیر طرح عظیم احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش به بوته نقد و بررسی گذاشته می‌شوند.

هفتمین کنفرانس بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله از صبح روز دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در برج میلاد تهران آغاز به کار کرده و تا سی‌ام اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشگاه بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از متولیان برگزاری این رویداد معتبر علمی هستند و بر‌ترین دانشمندان مهندسی زلزله جهان برای شرکت در هفتمین دوره کنفرانس مذکور به تهران آمده‌اند. 

از دیگر کارگاه‌های تخصصی این کنفرانس می‌توان به کارگاهی به منظور بررسی آخرین تحقیقات مرتبط با پیش بینی زلزله و همچنین کارگاهی با هدف معرفی آخرین اقدامات انجام شده در زمینه مقاوم سازی مدارس کشور اشاره کرد. دراین کنفرانس ۶۱۶ مقاله از ۴۲ کشور جهان ارائه خواهد شد که از این تعداد ۲۰۸ مقاله به صورت شفاهی در ۶ سالن موازی طرح و بررسی خواهد شد. همچنین یک نمایشگاه جانبی به منظور آخرین دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی متخصص در حوزه زلزله از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: