جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 ارديبهشت 1394     
نجف نژاد:قلعه نویی هم برنامه بدهد!

مهر: مقداد نجف‌نژاد در حاشیه نشست امروز دوشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: مخصوص هواداران استقلال حمایت همه جانبه کرده‌اند و همه دوست داشتند که استقلال در خور شان خود نتیجه بگیرد. برای همه تیم‌های بزرگ این اتفاقات پیش می‌آید که ما هم مستثنی نیستیم. بهرحال باید برنامه دقیقی در پیش بگیریم تا فصل آینده فصل تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیات قلعه‌نویی در بین کاندیداها قرار ندارد، عنوان کرد: ما آسیب شناسی کرده‌ایم.  من از هیات مدیره که همواره در کنار استقلال بوده‌اند تشکر می‌کنم. امروز این بحث پیش آمد که از بین مربیان داخلی و خارجی بهترین گزینه را تا هفته آینده انتخاب کنیم تا برای همه هواداران استقلال خبرهای خوبی در آینده داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: قلعه نویی هم می تواند برنامه بدهد. ما گفتیم هیات مدیره مربیان را معرفی کند. من نمی دانم که در ذهن هیات مدیره چه می گذرد. بنا بر این است که هیات مدیره بهترین را برگزیند.

فصل آینده باید فصل باشکوهی برای استقلال باشد. این فصل دیگر گذشت. هیات مدیره باید بهترین گزینه داخلی و خارجی را مورد بررسی کند. ما باید با مربیان صحبت کنیم و همه چیز را

آیا شما می خواهید بمانید. من حدود 10 سال است کنار استقلال هستم و فعلا رئیس این باشگاه هستم. بیشتر از هر کسی نسبت به مسایل این دو باشگاه اشراف دارم. این باشگاه کارخانه نیست و موضوع بسیار حساس است. هر باشگاه 20 میلیون هوادار دارد و باید موشکافی کاملی صورت گیرد. نمایندگان مجلس طرح دو فوریتی دارد و ما گفتیم مزایده چهارم نباشد و طرق دیگری را سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی در پیش بگیرد.

برای ما مهم نیست که چه کسی چه مقدار پول می دهد بلکه آینده آن باید مشخص شود. اینکه فردا جلسه برگزار می شود را باید از سازمان خصوصی سازی بپرسید. نمایندگان مجلس معتقدند که این دو باشگاه پیشانی ورزش کشور هستند. اگر آینده آنها تضمین شود و ما مطمئن شود که خریدار اهلیت لازم را داشته باشد در واقع از نظر مدیریت ورزشی سابقه خوبی داشته باشد و دوم اینکه از قابلیت بتواند حداقل ها از جمله امکانات تمرینی و مسابقه بتواند فراهم کند. آن وقت 135 نفر نماینده مجلس هم شاید همراه شوند.

اینکه چرا قبلا این امضا جمع آوری نشد، گفت: ما خودمان مصوب کردیم که این کار انجام گیرد. از نظر ما سه بار مزایده کافی است. باید در این مدت کار صورت می گیرد. ما با اصل کار مخالف نیستیم و مشکل آینده این دو باشگاه است. مثلا اگر یک کارخانه شش ماه دیگر ورزشکست شود شاید جمع کرد. یا اگر خریدار آن فوت کرد که می توان تصمیم گرفت اما این دو باشگاه آیا مالمیک ورثه خواهد شد.

من مثال می زنم. بعد از فوت مرحوم درویش مالک باشگاه شموشک نوشهر چه اتفاقی برای این دو باشگاه رخ داده است؟

آیا خادم تماس گرفته است، نه اینطور نیست. ما خودمان اختیار تام داریم. هیات مدیره یک هفته وقت دارد تا از بهترین مربیان داخلی و خارجی برنامه بگیرد. من تاکید می کنم که هیات مدیره

مایل هستید که بماند، گفت: من جدا تصمیم نمی گیرم. ما تیم استقلال را از هر نوع حمایتی فروگذاری نکردیم و همدلی در این باشگاه مثال زدنی است.

اگر وزارت ورزش فشار وارد کند، من این اطمینان را بدهم که هرگز این کار را نمی کند. من با آقای گودرزی هم در این باره صحبت کردم که تاکید کرد هرگز در کار هیات مدیره دخالتی صورت نخواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: