جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 خرداد 1393     
مالیات سالانه سیستم حمل و نقل میسوری:کدام پروژه ها بودجه دریافت خواهند کرد؟

به گزارش شهرداری نیوز، در فصل پاییز، نمایندگان میسوری، رای خود را مبنی بر افزایش 10 ساله ¾ درصدی مالیات فروش اعلام خواهند کرد که طی آن میتوان بسیاری از پروژه های حمل و نقل را در ایالت میسوری و شهر "کنساز" در دهه آینده انجام داد. در 14 می مجمع عمومی تاکید کرد تا ماه نوامبر رای گیری درباره افزایش مالیات انجام خواهد شد که طی آن سالانه 539 دلار برای پروژه های حمل و نفل کنار گذاشته می شود.

"دیو نیکلز" رئیس دپارتمان حمل و نقل میسوری اعلام کرد که از این برنامه پیشرفت سالانه راضی است و امید دارد که این مالیات های فروش مطرح شده، شرایط صندوق دپارتمان او را بهبود بخشد.

"نیکلز" گفت: هیچگاه بودجه کافی برای نیازهای حمل و نقل ما وجود نداشته است اما این طرح تفاوت زیادی را در بخش ما به وجود می آورد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت تصویب شدن مالیات سالانه این پول به کجا میرود، گفت: 10 درصد از درآمد سالانه که نزدیک به 45 میلیون دلار است، به طور مستقیم به شهرها و بخش ها اختصاص داده می شود که با صلاحدید خود آنها خرج خواهد شد.

 “ M0DOT” کمیته بزرگراه ها و حمل و نقل میسوری و دیگر اعضای محلی وابسته به آن ، درباره اینکه 480 میلیون دلار دیگر چگونه خرج شود، برنامه ریزی می کنند.

"نیکلز" گفت: M0DOT و شرکای آن تا ماه آگوست  پیشنویسی از اولویت های بودجه تهیه کرده و آن را به کمیته بزرگراه ها و حمل و نقل میسوری ارائه می دهند. لیست پیشنویس به مدت 30 روز برای رای عمومی قرار می گیرد. پس از ایجاد اصلاحات، لیست پایانی در ماه سپتامبر به کمیته تحویل داده میشود. به محض تصویب شدن، به رای عموم گذاشته می شود. بنابراین رای دهندگان قبل از رای دادن می دانند که کدام پروژه ها بودجه دریافت خواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: