جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 ارديبهشت 1394     
آغاز دومین بخش فعالیت‌های اجرایی طرح آسمان آبی، زمین پاک در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با برگزاری کلاس، نمایش‌های آموزشی در مدارس ابتدایی با هدف فرهنگی سازی و نهادینه کردن مفاهیم مورد نظر اجرایی شد.

ولی الله نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اشاره به آغاز دومین بخش از فعالیت‌های اجرایی در طرح آسمانم آبی، زمین پاک اظهار کرد: اقدامات آموزشی در این زمینه برای آگاهی بخشی به شهروندان در گروه‌های مختلف سنی در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای نمایش‌های ترافیکی در مدارس غرب تهران با محوریت تبیین طرح  خط سفید آغاز شد.

نجاتی در ادامه با بیان اینکه ارتقای فرهنگ ترافیک، لازمه پیشرفت و افزایش نظم و انضباط در زندگی شهری است، تصریح کرد: طرح‌ آسمان آبی، زمین پاک یکی از اولویت‌های مدیریت در جهت بهبود شرایط زندگی و افزایش ایمنی و رفاه شهروندان و تحقق آن مستلزم مشارکت تمام شهروندان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تبیین و تشریح موضوع خط سفید از رویکرد محوری اجرایی نمایش‌های ترافیکی درمدارس است، گفت: استفاده از بستر هنر برای استفاده از مفاهیم ترافیکی در قالب اجرای نمایش‌های آموزشی برنامه‌ای است که با مشارکت پلیس راهور و وزارت آموزشی و پرورشی اجرا می‌شود.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: نمایش آموزش ترافیکی در بیش از 80 مدرسه غرب تهران اجرا شده و همزمان نمایش‌های آموزشی، 270 غرفه کارگاه با حضور کارشناسان ترافیک و پلیس راهور در مدارس برگزار میشود که به دنبال آن بیش از 3400 دانش آ‌موز با مفاهیم، اهداف خط سفید آشنا می‌شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: