جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 ارديبهشت 1394     
ورود 200 دستگاه اتوبوس وارداتی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،،  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس وارداتی در 3 ماه اول امسال به ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس در بندر عباس در حال ترخیص است و 100 دستگاه دیگر نیز بارگیری شده و عازم جنوب ایران است.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: در حال حاضر 2 دستگاه اتوبوس هیبریدی در ناوگان اتوبوسرانی در حال استفاده است و مابقی آن نیز در تبریز در حال مونتاژ و آماده سازی است.

وی افزود : در حال حاضر اتوبوس های برقی قدیمی نیز بازسازی شده و زیرساخت های خوبی در خطوط قدیمی اتوبوس های برقی به وجود آمده و توسعه این خطوط در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد:  با آماده سازی و اتمام دو خط مربوط به جنوب شرق تهران و همچنین بازسازی اتوبوسهای برقی موجود در تهران و اعمال تغییرات اساسی در خطوط ریلی و همچنین طراحی سبک جدید سیستم برقی در این اتوبوس ها علاوه بر استفاده از برق شهری این اتوبوس ها می توانند ، از نیروی ذخیره ای که دراین اتوبوس انجام می شود نیز استفاده نمایند .

سنندجی در ادامه با اشاره به این که عمر مفید اتوبوس در تهران 8 تا 10 سال است ، افزود:  از ویژگی های اتوبوس های برقی عدم آلایندگی و استهلاک آنها و همچنین نبود ویژگی موتورهایی با سوخت فسیلی است که می توانند سالها در حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به عدم خرید اتوبوس های نو تصریح کرد : اتوبوس های موجود با بازسازی در حد نو شده وکاملا قابل استفاده هستند و نیازی به خرید مجدد اتوبوس نبوده و در صورت نیاز به واردات یا خرید این کار انجام می شود.

وی گفت: با وجود نیاز ناوگان اتوبوسرانی تهران به 11 هزار دستگاه اتوبوس ، تنها 7 هزار دستگاه در این سامانه مشغول به فعالیت هستند که با وجود خرابی2 هزار دستگاه و خرابی روزانه 79 دستگاه و نیز نبود جایگزین برای این تعداد اتوبوس های اسقاطی کاهش سطح کیفیت ناوگان اتوبوسرانی را شاهد هستیم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: