جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
ممنوعیت تردد در خط اضطراری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: فاز جدید طرح سفید از روز یکشنبه هفته‌ آتی اجرا می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری پلیس راهور اظهار کرد: در سال گذشته 15 درصد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی کاهش یافته است که طبق آمار پزشکی قانونی 109 تن در مقایسه با سال 92، کمتر کشته شدند.

وی در ادامه افزود: پیش بینی‌ها برای تسهیل در ترافیک در ایام تعطیلات صورت گرفته و از توان پلیس برای این امر استفاده شده است و تمهیدات ترافیکی لازم برای تفرجگاه‌ها که مردم در این تعطیلات مراجعه می‌کنند، در نظر گرفته شده تا به مشکل ترافیکی بر نخوریم.

سردار حسینی تصریح کرد: با توجه به شهراورد پایتخت نشینان (استقلال و پرسپولیس) در روز جمعه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های منتهی به استادیوم آزادی حضور فیزیکی دارند و از توقف در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی، ممانعت به عمل می‌آورند.

*طرح سفید وارد فاز جدیدی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خط سفید در فاز جدید از روز یکشنبه هفته آینده اجرایی می‌شود و با حساسیت این طرح در مرکز شهر به مرحله عملیاتی می‌رسد، چرا که به دنبال‌ آن هستیم که در تقاطع‌های مهم و اصلی بتوانیم نظم و انضباط را نهادینه کنیم و یکی از مصادیق نظم، حوزه مسائل ترافیکی است.

*توقیف هزار و 700 دستگاه خودرو در طرح برخورد با تخلفات شبانه

سردار حسینی افزود: در طرح شبانه برخورد با تخلفات حادثه ساز از نیمه اردیبهشت به بعد، این طرح تشدید شده و هر شب این طرح اجرا می‌شود که در همین راستا در این مدت بالغ بر هزار و 700 دستگاه خودرو اعمال قانون و توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گفته این مقام مسئول پلیس، 60 درصد از این خودرو‌های توقیفی، لوکس بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در این طرح با دور دور‌های شبانه برخورد جدی خواهد شد، چرا که باعث ایجاد بد بینی و ناامنی روانی در جامعه می‌شود.

رئیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: تردد خودرو‌های در لاین اضطرار ممنوع بوده و در صورت تردد در این لاین، جریمه و اعمال قانون خواهند شد ضمن اینکه محدوده خط اضطرار به زودی به صورت مکانیزه کنترل می‌شود.

سردار حسینی بیان کرد: همانطور که حرکت با سرعت بالا تخلف محسوب می‌شود، رانندگی با سرعت پایین نیز تخلف محسوب می‌شود، چرا که سرعت کم باعث ایجاد خطراتی می‌شود.

وی در پایان گفت: 200 تقاطع در شهر تهران دارای دوربین‌های ثبت تخلف می‌باشند و 700 تقاطع کارهای هوشمند سازی آن صورت گرفته و امیدواریم به زودی دوربین‌ها فعال شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: