جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
استاندارد سازی لازم در تمامی ایستگاه های اتوبوس پهنه جنوبی آزادی

 به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به وجود 106 ایستگاه اتوبوس و 11 ایستگاه بی.آر.تی سطح منطقه گفت: تمامی ایستگاهها از استاندارد لازم برخوردارند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد.

فرزاد فرهادیان بابادی در این خصوص اظهار داشت: تمامی ایستگاه ها از استانداردهای لازم برخوردار بوده و هیچ گونه نقصی ندارند و تنها دو ایستگاه اتوبوس به دلیل قرار گرفتن در مجاورت بانک و به سبب رعایت مسائل امنیتی فاقد سرپناه هستند.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت یک دستگاه اتوبوس حدود 25 میلیون تومان است که در قالب سرپناه ، تابلو ، خط کشی ، روشنایی ، نقشه ، شیشه ، رنگ آمیزی و صندلی اجرا می شود.

فرهادیان بابادی افزود: علاوه بر نگهداشت ایستگاه های اتوبوس 5 خط اصلی منطقه ، رسیدگی و نگهداری از 3 ایستگاه بی آر تی خط یک و 8 ایستگاه بی آر تی خط 2 نیز بعهده این شهرداری است.

وی با اشاره به تسریع و تسهیل در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی گفت: فاصله استاندارد میان ایستگاه های اتوبوس در سطح محدوده صورت گرفته و در حال حاضر شهروندان با طی مسافتی 350 متری به یک ایستگاه اتوبوس دسترسی پیدا می کنند.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه ها و توسعه حمل و نقل عمومی در قالب نوسازی ایستگاه ها ، اصلاح پوشش سقف ها ، تامین اصلاح و روشنایی تمام ایستگا ها ، اصلاح پوشش سقف ها ، تجهیز تمام ایستگاه ها به صندلی و سطل های زباله و نصب تابلوهای زمان بندی در ایستگاه ها از اقدامات شاخص در سطح خطوط بوده است که با جدیت در حوزه نگهداشت پیگیری می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: