جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
شرط جلوگیری از جیره‌بندی آب

مهر: حمید چیت چیان گفت: همه هموطنان مي‌ دانند که در سال‌ هاي اخير دچار کاهش بارندگي بوده‌ ایم و منابع آب تجديدپذير ما کاهش پيدا کرده و متوسط درجه حرارت هم بالا رفته است.

وزیر نیرو خطاب به مردم با بیان اینکه در صرفه‌ جویی و مدیریت مصرف آب همکاری کنید اظهارداشت: وزارت نیرو تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا آب قطع نشود و شهرها به وضعيتي نرسند که دچار قطعي آب شوند.

چیت چیان با اشاره به تداوم خشکسالی در کشور و محدودیت منابع آب افزود: اين عوامل موجب افزايش تبخير و کاهش منابع آبي شده، اما در عوض فعاليت‌ هاي وزارت نيرو براي استحصال آب و انتقال آن بسيار گسترده بوده است.

وی گفت: شرط لازم براي اينکه ما بتوانيم از قطعی آب جلوگيري کنيم اين است که مردم مصارف خود را کنترل و محدود کنند و همه مردم در صرفه‌ جويي و مديريت مصرف آب به وزارت نیرو کمک کنند.

وزير نیرو تصریح کرد: این وزارتخانه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا آب قطع نشود و شهرها به وضعيتي نرسند که دچار قطعي آب شوند. چیت چیان درباره مشوق‌ های وزارت نیرو به کشاورزان و صنعتگران همکار براي کاهش مصرف برق در تابستان امسال گفت: ما از کشاورزان درخواست کرده‌ايم در صورت تمايل به اداره‌ های برق مراجعه و قراردادي را امضا کنند که هر روز ۴ ساعت از ساعت‌ های گرم روز موتور برق خود را خاموش کرده و آب از چاه استخراج نکنند تا در مابقي ساعت‌ ها برقي که براي کشيدن آب از چاه استفاده مي‌کنند، برايشان رايگان حساب شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: